stom probleempje

Ik moet er zelf wel een beetje om lachen, maar mijn borsten worden te groot. Mijn gewone BH's passen niet meer, maar de zwangerschaps BH's van de vorige 2 zwangerschappen ook niet meer! Dus loop ik nu al (18 weken!) met voedings BH's. Vind ik nog neit echt leuk. Ga volgende week lekker shoppen.

Overigens geniet manlief zich suf...

Hier hetzelfde , pff 6 weken geleden nog nieuwe bhs gekocht helemaal blij eindelijk weer iets dat past..
Helaas ken nu alweer gaan shoppe, nie da ik da erg vind..;)
En manlief vind da groeien ook absoluut geen probleem haha..

Haha is wel komisch zo ik heb r ook last van ja, en idd manlief is er blij mee! Ik niet moet ik eerlijk zeggen,mijn cupmaat was al niet klein en nu...?! Ik vind ook dat z zo gaan hangenen nu. Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook en toen is het uiteindelijk ook weer goed gekomen maar toch....Nu vind ik het gewoon echt niet mooi als ik geen BH aan heb! Dus toch maar weer even snel een nieuwe scoren!

Hoi!

Dit is mijn eerste zwangerschap en ben van een kleine b naar een flinke d gegaan, in 19 weken.....
En ze lijken nog steeds te groeien haha!!
Ik vind het erg leuk zelf om ineens echt borsten te hebben, wel even wennen qua truitjes en zo. Vroeger kon ik alles gewoon aan, had toch niet zoveel, maar nu heb ik snel een decolee hihi!

Hopen dat het zo blijft na de zwangerschap en borstvoeding :)

Ik kan nu heel veel kleren ook niet meer aan. Bij de vorige 2 zwangerschappen kon ik bloesjes nog wel aan, met 2 knoopjes dicht bij mijn borsten en dan mijn buik er lekker uit. Maar mijn bloesjes passen nu ook niet meer dicht.... Dus mijn kast is wel vol, maar ook wel heel erg leeg opeens!

Terug
Bovenaan