Stom, stom, stom

Ik ging vanmorgen samen met Marit mijn auto voor een onderhoudsbeurt wegbrengen en kreeg vervangend vervoer mee. Ik had keurig een tweede huissleutel meegenomen en mijn autosleutel/huissleutel ingeleverd.
Met het vervangend vervoer naar huis en Marit eten gegeven en daarna lag ze lekker in de box te spelen.
Ik ging de auto even voor rijden om de kinderwagen in te laden. Loop ik naar buiten pak de auto rij naar ons huis. En toen kwam ik erachter dat de deur dicht was en mijn sleutel nog binnen lag.
Mijn hart stond echt stil. Ik stond buiten en Marit lag binnen.
Gelijk mijn vriend gebeld dat hij naar huis moest komen maar die stond midden in Amsterdam stil o een gracht. Ik wilde al een ruit inslaan maar dat vond hij geen goed idee. Ik moest mijn ouders bellen en die kwam direct. Ik kon Marit zien liggen en die was in slaap gevallen. Na 15 minuten was mijn moeder er en kon ik naar binnen.
Dit overkomt me echt nooit meer. Ik voelde me zo stom. Gelukkig huilde ze niet!
Morgen moet ze van 9-11 uur wennen op het KDV. Dat wordt ook wat en maandag moet ik voor het eerst een hele dag werken en gaat ze naar mijn ouders. Het is veel te snel allemaal.
Moest het even kwijt mijn dag!

Pfffff, ik kan je paniek gewoon voelen hier... Terwijl ik je verhaal lees gaat mijn hart steeds sneller slaan. Dat gebeurd je idd eens, maar nooit weer!

En ja, het gaat veel te snel...

Liefs, Nicole

sow dat is schrikken zeg.... idd fijn dat ze inslaap was gevallen als ze zou huilen zou je helemaal die ruit in willen slaan ja.... sterkte met wennen op t KDV...

xxxx

Ik kan ook je paniek wel voelen ja, brrr!
Gelukkig is het goed afgelopen. Wat handig dat je moeder er zo snel kon zijn. Mijn ouders moeten minimaal een uur rijden voordat ze hier zijn. Zij hebben dan ook geen sleutel maar een vriendin van mij wel. Maar ja, die kan ook gewoon op haar werk zitten en dat wisselt nog wel eens waar (ze zit gedetacheerd).

Olivia gaat ook wennen binnenkort, ik moet er ook nog niet aan denken. Het gaat echt veel te hard!

Wat fijn dat je ouders er zo snel waren. Ja je weet dan op zo'n moment niet hoe snel je weer naar binnen wil komen. Gelukkig lag ze lekker te slapen.

Succes met het wennen op het kdv.
En het gaat indd zoooooo vreselijk hard met die kleintjes.

Liefs marielle

Ja shit he kan gebeuren,ik had zoiets met m,n zoon vroeger maar dan had ik hem in de auto zitten en de sleutels ook!
Dan raak je in paniek ja!
Maar gelukkig is het ook voor jou goed afgelopen!
Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan