stom, stommer, stomst

hoi hoi,
nou hoe stom kan je zijn. Vorige week donderdag heb ik hubbies zaad naar het lab gebracht en na 1 week mocht ik naar de dokter bellen voor de uitslag. Ben ik dat vandaag totaal vergeten!!! Echt ongelofelijk STOM. Ik had het dan wel druk op mijn werk, maar ik heb er gewoon geen moment meer aan gedacht. (zou het verdringing zijn?) Ik had het gister nog express in mijn agenda geschreven, dus toen ik die om 4 uur open deed zag ik het, maarja je moet bellen tussen 1 en half 2. Morgen heb ik een bruiloft waarbij we daggast zijn, dus ik denk niet dat ik dan de gelegenheid heb om te bellen. Moet ik gewoon tot maandag wachten!! Maarja dat is dan dus echt mijn eigen schuld he,

nou ja,
ik moest het even kwijt,
groetjes
Patricia

hoi hoi, meid dat kan altijd gebeuren!! misschien is het ook wel beter dat je er niet zo heel de dag mee bezig bent, er is niks verkeerds aan hoor dat je effe je gedachten ergens anders hebt, ik zou willen dat ik ook eens de knop kon vinden om een dag helemaal er niet aan te denken maar ik heb de knop nog steeds niet gevonden!!
meid je belt gewoon maandag, en dan hoor je als nog de uitslag en ik hoop echt voor jullie dat hij goed is , dat ze heel rap zwemmen!!
nou meid kop op he!!
xxx wendy

Hoi Patricia,

Haha ik kan met je mee praten hoor!!!! Ik ben gisteren vergeten te bellen wat de uitslag van mijn progesteron was.... (en dus of ik een eisprong heb gehad) Ik kan me wel voor mijn kop slaan, want nu is het weekend en weten we dus nog niks.....
Het lijkt zo of ik er niet veel mee bezig ben, door het te vergeten, maar helaas is niks   minder waar.... raar he, dat het me dan toch ontsnapt is.
Nou ja maandag maar weer proberen, maar echt handig is het niet!

gr Mickey

Terug
Bovenaan