Stom, toch een test gedaan

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Inmiddels al weer bijna een week last van mijn buik en sindsg 2 dagen last van gevoelige borsten. Hier wordt je dus onwijs onzeker van. grrr.
Dus dacht zal ik vandaag eens een test doen. Moet pas dinsdag ongesteld worden, dacht mischien krijg ik wel een licht streepje. Niet dus. Was ook veelste vroeg, ik weet het!
Maar wachten duurt ook zo lang, vooral als je klachten hebt.
Maja nog even wachten dus. Zondag kan ik echt een vroege test doen, maar ik weet dat dit niks hoeft te zeggen.

liefs yvonne

moeilijk om te wachten he?ik had ook eens 5 dagen van te voren getest en bij kwam wel streepje! ben dus wel zwanger geweest maar het is niet blijven plakken dus ik test nooit meer te vroeg!had me zelf blij gemaakt met een dooie mus om zo te zeggen.succes met wachten!
liefs

Oh, ik heb ook wel zo'n 50 testen in mijn leven versleten door te vroeg te testen. Dus je bent echt niet de enige. Ik voelde me bijna test-verslaafd. Zat zo te hopen op dat felbegeerde streepje....Hopelijk istie dinsdag positief!

hoihoi,
ja wachten is het allermoeilijkste.
maar zoals neomi ook zegt ben ik ook niet zo voor vroeg testen. het schijnt dat bij best veel vrouwen de innesteling niet altijd goed gaat. er is dan wel een bevruchting geweest, maar het vruchtje is dan niet sterk genoeg. normaal merk je hier niets van omdat je ongeveer tijdens je nod het vruchtje dan verliest en je het dan dus niet geweten hebt omdat je denkt dat je ongi bent geworden. ik wil absoluut niet negatief overkomen, maar je meer behoeden voor een teleurstelling.

heeeel veeeel succes met wachten

Nee hoor is niet stom, ik heb het ook gedaan. Veel te vroeg maar joh, wat is er erg aan? Ik sponsor sensitest.nl, en zo duur zijn ze niet gelukkig...
Spannend meid, hopelijk is het snel dinsdag!

Het komt inderdaad vaak voor dat je zwanger bent zonder het zelf te weten. dan is het niet goed ingenesteld en zet je ongie toch door! Dit is in de helft van alle bevruchte eicellen zo. Dus je kunt wel nagaan dat je heus wel eens een paar keer zwanger bent zonder dat je het zelf ooit geweten hebt.

Daarom is vroeg testen ook niet echt aan te raden. Pas als je echt overtijd bent (meer dan 14 dagen na je ei) weet je dat het ook ingenesteld is. want als je ongie weg blijft is dit het eerste teken natuurlijk! Ik testte daarom nooit te vroeg! Het kan zo teleurstellend uitpakken! En als je je kunt inhouden, test dan pas een paar dagen na je NOD. Als je zeker weet dat je echt overtijd bent. Dit is bij een onregelmatige cyclus natuurlijk nooit echt goed te bepalen.

Tja... geduld is een schone zaak maar wel heel moeilijk!

Heey meid,

Ik had het vorige week ook moeilijk hoor. (had afgelopen dinsdag mn nod en ben ongi geworden) Maar ik test ook niet voor mn nod, het kan je een grote teleurstelling besparen!!!

Succes met wachten!!

Ik begrijp je helemaal hoor, ben precies hetzelfde!! Als ik in mn ongi-week zit, dan denk ik : deze maand ga ik het heel anders doen! Ik wacht gewoon totdat ik ongesteld word en word ik het niet, dan test ik pas....YEAH RIGHT!! Zit gewoon in de aard van het beestje, ongeduldig zijn :D

Terug
Bovenaan