stom

stomme antwoorden krijg je hier vaak hoor
Vroeg alleen over een fruithapje waarom het met 4 maanden wordt gegeven niet dat ik het gelijk nu met 2 maanden wou doen ik ben niet helemaal van gisteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
hai,

zeker niet zo'n beste nacht gehad vannacht. Als je iets vraagt kun je veel verschillende antwoorden krijgen en niet iedereen weet wat jij helemaal bedoelt met je vraag.
 
Dag meerdere anoniemen!!! Ten eerst wil ik het niet zo gek dat ze vraagt, mijn zoontje thomas kreeg toen hij net drie mnd was ook fruit en dat ging hartstikke goed, volgens het cb mag het pas met zes mnd maar ach er mag zoveel niet, als je commentaar hebt, zet dan gewoon je naam erbij en niet als anoniem!!!!!!!!!! De vragen op dit forum zijn niet stom daarom heet het ook forum!!!!!!!!!!!!!!!! We zijn allemaal wel eens onzeker over de voeding van je misschien wel eerste kindje, dus ik ben blij dat het forum eris, ik heb er soms veel aan!!!!!
 
Zelf hebben we allemaal zo rond een week of 6 onze eerste kennismaking met fruit gehad, want dat werd indertijd door het cb geadviseerd. Wat er dan gebeurt....nou ja, meestal helemaal niks dus.
 
In Duitsland krijgen ze al met 3 maanden fruit, dus het is heel verschillend. Het zal ook van je kind afhangen hoe het reageert. Onze dochter had extreem veel last van haar darmen en wij zijn pas veel later begonnen. Het duurt 6 tot 9 maanden voordat de darmen goed ontwikkeld zijn. Ik heb soms het idee dat tegenwoordig iedereen zo snel wil met alles, had ik ook in het begin. Alsof we ze groot zitten te kijken. Maar het gaat allemaal al zo hard!

Succes allemaal.
 
Terug
Bovenaan