stom!

Het is gewoonweg niet te geloven: om me heen bevallen ze bij bosjes. Met 37 weken zwangerschap, met 36 weken zwangerschap. Kreeg vanmorgen een telefoontje dat een kennis vannacht bevallen is met 36 wk zwangerschap. Ze had maandag nog gewoon gewerkt! En ik... ik zit hier nog steeds met een dikke buik, nachten vol pijnlijke voorweeen (sinds dit weekend). Het voelt gewoon alsof t niet eerlijk is, ben er zóóó klaar mee. Kan wel janken (heb ik stiekum ook gedaan nadat ik t telefoontje opgehangen had). Erg he?!

Nee hoor, helemaal niet stom: heel herkenbaar!
Toen ik ruim de 40 weken voorbij was was ik er van overtuigd dat ik de eerste persoon op aarde zou zijn die voorgoed zwanger zou blijven...
Maar na 11 dagen overtijd beviel ook ik eindelijk!

Kop op meis! Nog even en ook jij bent bevallen!
Sterkte!

Heel herkenbaar!!!!
Ik zit ook nog steeds te wachten op mijn kleine spruit. Soms denk ik dat ik de einige ben zonder een beebje in mijn armen.
Wordt ook wel gek dat iedereen wel op tijd bevalt en ik niet.

Kop op, het komt goed!!!

ook herkenbaar voor mij. Zoals jullie mijn topics wel hebben kunnen lezen zat ook ik er goed doorheen na 40 weken.

Ik had al een afspraak voor in te leiden staan bij het ziekenhuis..... en stel op sprong kwam onze man diezelfde nacht ±D±D

er is dus nog hoop!

succes meiss, je baby ligt heeeeeeeeeeeeel snel in je armen

knuf

Kan me je frustratie voorstellen!
Ik hoefde "maar" tot 39 weken en vond het al mega zwaar. Laat staan als je overtijd bent!

Nog ff volhouden, hoe moeilijk ook( en soms gewoon ff lekker huilen)

Succes!

Ik vind het helemaal niet gek hoor! Ik ben met 37wkn 2 dgn bevallen van een tweeling en ik had het op het laatst al! Ook iedere keer weeen die niet doorzetten en niet meer kunnen slapen van die dikke buik....ik zat er ook helemaal doorheen!

Nog even volhouden!! Het duurt niet lang meer!

Terug
Bovenaan