Stomme actie met veel auw

Dat heb ik weer..mijn schoonouders heb een nieuw een bankstel en wij krijgen hun oude met gevolg dat de onze dus weg gaat..vanochtend heel leuk de kussens eruit gehaald en gedaan...ben even bezig geweest en denk ah zal eens de post bekijken...en wat doe ik ik plof gewoon op de bank auwww niet dus want daar was alles al uit kussens etc alleen de houten bodem zat er nog in.... auwwww

Dacht dat het wel ging maar vanmiddag kreeg ik zo'n pijn in men buik, en rug dat ik kon niet meer van de (inmiddels andere bank) afkomen ook opstaan en lopen deed verschrikkelijk zeer dus naar de vk...met de kleine smurf alles in orde ben op me billen geland maar mijn buikspieren en alles hebben zich wel flink aangespannen en aangezien ik sinds 2 weken ontzettend groei hebben die dus een beste klap gemaakt gevolg rustig aan doen en morgen waarschijnlijk nog meer pijn en natuurlijk ook meteen op me kop gehad omdat ik teveel doe,til,loop etc snifff dus nu op de bank..

Kan er gelukkig nog wel om lachen echt een hele stomme actie
 
Ogh meid, wat zal dat schrikken zijn geweest zeg! Tsja....je kan zeggen stomme actie maar goed....als je alles van te voren weet.....Gelukkig is alles oke met jou en je kindje!

Doe rustig aan hoor! Hoop dat je er vanavond en vannacht niet al teveel last van hebt.

Liefs Lynn.
 
Tja euh stomme actie. Maar gelukkig is alles goed met de kleine en dat is toch je eerste zorg lijkt me. Dat je zelf pijn hebt is ook vervelend maar daar kan je vaak wel mee omgaan. Ik wens je in ieder geval een snel herstel en hoop voor je dat de pijn snel over is. Lekker rustig aan doen en lekker even een warm bad of een warme douche nemen.
 
@ Lynn ja was idd schrikken gelukkig een lieve vk die ook nog eens vlakbij zit dus heb hartje gehoord en konden ook goed horen dat t flink bewoog dus vanacht was een ramp draaien en doen was niet fijn en gelukkig de kleine was lekker aan het bewegen dus niet veel geslapen maar goed..me buik is nog steeds beurs maar doe het gwn nog ff rustig aan t gaat al iets beter dan gister...

@ jootje ja die pijn maakt me niet uit beter ik dan die kleine smurf.. warme douche heb ik gister geprobeerd en kleine smurf vond het heerlijk maar mijn rug absoluut niet dus vandaag nog is ff proberen.
 
had een stunt van mij kunnen zijn hihi, wat kun je soms toch lompe dingen doen.
Hoop voor je dat de pijn snel over gaat en dat je nieuwe bank errug lekker zit
groetjes Jacqueline
 
@jacqueline haha ja echt sinds ik zwanger ben heb ik echt een geheugen als een theezeef hoor gelukkig zit de bank heerlijk..hoekbank dus plant mezelf lekker in het hoekje languit...
 
Auwieauwie!

Toevallig ben ik van de week van de trap gedonderd....maar een paar treden gelukkig en daarbij dacht ik er nog aan om vooral op mijn gat te vallen en niet voorover te gaan...Geen pijntjes, maar wel geschrokken en heb me voorgenomen niets meer van of op de trap te tillen. Ow ja, wel met mijn schouder langs onze prachtige pas gespachtelputste (is dat een woord?) muur gegaan, brandwond dus. Maar Smurfje trappelde gelijk weer vrolijk verder, dus die heeft er niet veel van meegekregen :).

Heb je er nu nog veel last van Sammich? Grappig trouwens dat jullie de beeb nu ook Smurf noemen!
 
@ quinnie nee niet echt veel last meer wel last van bandenpijn denk ik helemaal als ik zoals gewoonlijk weer veels te veel wil doen terwijl ik natuurlijk al met mijn spieren en gewrichten zit..niet zo slim natuurlijk denk dat ik vanmiddag wel weer op mijn kop krijg van de vk dat ik teveel doe maar ja de kaboutertjes doen het niet...Ja idd smurf hoe ik eraan kom weet ik niet woord was er ineens...
Zal wel schrikken zijn geweest om zo van de trap te gaan en idd zo'n muur is geen pretje kan je lelijke plekken aan overhouden....
 
Terug
Bovenaan