stomme anoniem

hallo anoniem,wat ben jij voor een dierenhaatster,ik heb zelf een hond een golden retriever,en dat beestje is zo erg lief,hij doet geen vlieg kwaad,en van een beest krijg je vaak nog meer liefde als van een mens,hij hoort bij het gezin,en als ik zwanger mocht raken betrek ik hem overal bij,net zo veel leifde krijgt hij nu als er in de toekomst een kleintje komt,ongeloofelijk zulke mensen,ik mag hopen dat jij geen beest hebt,je hoort vaak op tv dat beesten mishandeld wordenGEEF DIE MENSEN MAAR AAN MIJ ik doe precies hetzelfde bij die mensen,en dat zijn zulke mensen als jij,zo de groeten
 
Zo anoniem, ben je daar weer? Ik herken je uit duizenden. Ga je weer rellen? En dat anoniem, schijterd! Wat ben je toch een stom wijf, ga ff wat anders doen ofzo....
 
anoniem kom je weer aandacht te kort gatverdamme en nu denk ik wel eens van kwam ik dat wijf maar eens een keer tegen zeg bah bah wat zou ik je uitschelden aandachtloze bitch wordt schijt ziek van jouw rot op met je kut vragen heel de dag en met je kut reactie schijtwijf
 
Terug
Bovenaan