stomme antwoorden

Sorry hoor maar ik moet even kwijt dat sommige antwoorden hier nergens overgaan. Bot en erg kinderachtig hoor. Jullie zijn nog erger dan kleine kinderen......!!!!!
 
Sommige willen serieus met elkaar praten en daar is dit forum heel geschikt voor. Wat doe je hier!
Meiden ik vind jullie stuk voor stuk toppers en ik vind het heerlijk om hier te kletsen of alleen te lezen.....

danielle
 
Meestal wordt er zelfs als er een 'domme' vraag wordt gesteld die al 100.000 x gesteld is nog serieus gereageerd. Er zijn alleen een aantal anoniemen (ik niet) die het leuk vinden de boel een beetje op te naaien en verkeerd bedoelde berichten te plaatsen en/of idiote antwoorden te geven.

Dat heb je nou eenmaal op een open forum en als je daar niet tegen kan moet je er overheen lezen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms wel een beetje moet lachen om die berichten of antwoorden en de antwoorden van de rest daar weer op. We stinken er elke keer weer in. Zegt 1 iemand dat je er niet op moet reageren en dan reageerd een ander weer dat je dat inderdaad niet moet doen en waarom niet etc etc. Zo blijven we lekker bezig.
 
Je zou toch denken dat we allemaal volwassen vrouwen zijn die elkaar willen steunen in deze tijd. Mensen die hier komen om de boel "op te naaien" die horen hier niet en die moeten lekker hun energie storten op hun eigen zielige leventje!
 
Terug
Bovenaan