Stomme babydoekjes bakjes

Hebben jullie dat ook? Ik heb in de pakketten 2 babydoekjesbakjes gekregen, eentje van zwitzal die gele die valt steeds dicht en de doekjes vallen erdoor. En eentje van pampers, een groene en daar blijven mijn vingers steeds in vast zitten. Ik ben op zoek naar een handig ding. Maar die kan ik tot nu toe nergens vinden. Heeft iemand zo'n ideaal bakje al gevonden?

ik heb wel een tip voor je:als het pak billendoekjes half leeg is een vol pak eronder doen,dan kun je er beter bij.ik heb die van pampers,als ik het niet zo doe hang ik er ook met mn vingers in
groetjes kari

Ik ken het probleem. Ik doe de doekjes nu niet meer in een bakje maar laat ze gewoon in het pakje zitten waar ze al in zitten. Er zit een hersluitbare opening op zodat ze niet uitdrogen en dat werkt prima. Dit is ook nog eens makkelijker meenemen vooral de doos van zwitsal vind ik erg groot.

hi,
ja   t blijft armoe.... ik heb het Zwitsal bakje van de oliedoekjes. daar passen weer niet alle soorten verpakkingen in.
voor 'kort onderweg' (even naar een vriendin, of naar de kerk) heb ik een klein plat doosje, waar ik los een paar doekjes in doe. ik heb het gekregen bij een verrassingspakket van de babydump. omdat het bakje mooi plat is, kan het makkelijk mee in de rugzak, een luier erbij en hup op stap.

de nieuwe verpakking heeft wel een hersluitbaar plakkertje, maar na enige tijd is dat niet meer zelfklevend en drogen de doekjes uit.

we zouden een ontwerpwedstrijd moeten uitschrijven...

Miep

Ik heb ook twee bakjes van Zwitsal (had de gratis doos twee keer gekregen) en eentje van Pampers. Ik gebruik er een van Zwitsal. Heb met het bakje zelf niet zo'n problemen, maar de doekjes....heb al verschillende merken uitgeprobeerd, maar tot nu toe heb ik bij allemaal het probleem gehad dat de doekjes aan elkaar blijven plakken. Bij de huismerken is het wel het ergst, maar ook zwitsal doekjes hebben dat probleem.

Als ik de deur uit ga neem ik gewoon een los pak doekjes mee. Ik heb ook dat platte bakje van de babydump en had daar eerst zo'n dun pakje doekjes van Pampers (ook gratis gekregen in een of andere doos) in, maar sinds die op waren (zitten maar 15 doekjes in ofzo) gebruik ik het bakje niet meer.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Ik heb de bak van pampers en heb nergens last van. Had er eerst pampers doekjes in, en nu die van zwitsal maar heb nergens last van. Blijven niet plakken oid.

Heb ook een dunne bak voor onderwerg van pampers waar ik losse doekjes indoe, omdat die speciale maar 15 doekjes hebben en ze duur zijn. Maar ook hier heb ik geen enkel probleem mee.

Heb er ook nog nooit eerder van iemand iets over gehoord

Terug
Bovenaan