stomme hormonen

Hey,

Ben ik zo goed als gestopt met borstvoeding, bevolken die dingen nog massaal mijn lichaam... Wanneer is dit over? Of ben ik gewoon verweekt, nu ik mama ben geworden.
Voor de tweede keer in twee weken tijd krijg ik een berichtje dat een vriendinnetje moeder is geworden, en voor de tweede keer zit ik meteen te janken! En de rest van de dag, als ik er aan denk, schiet ik weer vol.... Ben een softie geworden...

liefs,

T

Hey T,

Hier hetzelfde... als ik naar mn kleine meisje kijk schiet ik al vol..
Ik heb het ook andersom, dat ik wat pittiger ben geworden. Kan heel boos worden om onrecht.

Leuk die hormonen die je lekker heen en weer laten slingeren... wat dat betreft voel ik me nog niet de oude..

Lfs

Ik ben ook gevoelig voor alle vormen van kinderleed en kan ook volschieten als ik naar mijn ventje kijk. Laatst lag hij op mijn mans buik en toen moest mijn man lachen en daar moest Diederik weer heel hard om lachen, dat was zoooo schattig, ik werd er helemaal week van. Mijn man is ook veel gevoeliger sinds de bevalling trouwens, dus het heeft niet alleen wat met mij gedaan!

Neej, hier niet zo'n last van opspelende hormonen en tranentrekkers, maar tja, als mama-zijnde, volop in de moedergevoelens kan ik me voorstellen dat kinderleed e.d ons meer doet dan voorheen, dat heb ik dan ook wel.
Ach, lekker laten gaan die tranen, we hebben een goed excuus toch ;-)

Ze zeggen niet voor niks 9 maanden zwanger EN 9 maanden ONTzwangeren (geldt dus ook voor de hormonen, haha).

;-)

Terug
Bovenaan