Stomme ik!!

Heb net kids naar school gebracht. Voelde me hartstikke goed, niks aan de hand.
En er gebeurd is kleins waardoor ik mijn man en oudste zoon een snauw geef.
Uit t niets. Geheel onterecht.
Zoon in tranen. Maar die moest beginnen dus kon niet meer met hem praten.

En nu voel ik me dus super schuldig.
Goede bui is omgeslagen naar rot voelen.

Bah....stomme ik!!!

Gelukkig zijn ze dat zo vergeten :) zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste. Vanmiddag even kroelen en het is weer goed. Ook hun wachten op de bevalling, dan is alles vergeten.

Nog even volhouden. Wanneer moet je naar de vk. Dit keer wel strippen?

Je hebt helema gelijk. Dacht ook al vanmiddag ga ik het goed maken.

Afspraak bij de Vk staat voor donderdag. Dan staat strippen idd al op de agenda.
Maar hoop natuurlijk dat die afspraak helemaal niet door hoeft te gaan.
Al is het nu echt zo rustig. Dat ik het gevoel heb dat t echt nooit gaat gebeuren.

Maar hoe is t met jou? Hoe doet de kleine t? En hoe reageerd je oudste er op?

Ben heel benieuwd!!

Nee joh het kan zo veranderd zijn, ik dacht vrijdag ochtend ook niet dat ik ging bevallen en zat alweer in de heg omdat er weer niks gebeurd was en eind van de ochtend was ze er al. Kan gek lopen. Dat geeft misschien weer wat moet. Maar herken het dat je er klaar mee bent. Ze zeggen altijd het komt wanneer het kind er klaar voor is. Maar ik denk dat het soms ook klaar kan zijn en de kleine alleen nog maar zit te genieten daarbinnen haha.

De oudste vind het super. Dat ga jij ook weer ervaren. Bijzonder hoor had niet durven hopen dat hij zo zou reageren. Hij is gelijk zorgzaam en lief, op een manier zoals hij dat zelf bedenkt. Speelgoed aangeven enz. Oke moeten we wel even opletten dat er geen toet toet auto's de box ingaan haha maar lief is het.

Vraag gewoon of ze willen strippen en of ze met je een plan uit willen zetten. Had ik ook dat is wel fijn weet je ook waar je aan af bent.

Ik heb het idee dat je donderdag niet eens gaat redden :) het heeft ook een reden om het zo zat te zijn heb ik ervaren.

Laat het maar weten :)

Aaah lief is dat he!
Ik vond dat ook zo bijzonder. Al keek mijn oudste er verder niet heel veel naar om hoor.

En wat voelde ik me stoer en rijk met twee kids. Echt een geweldig gevoel.

Lekker van genieten hoor!! Er komen namelijk ook nog genoeg pittige momenten haha.
Dus heerlijk op je roze wolk blijven zitten.

Hoe gaan de nachten? En geef je borst of fles?

Ik ben vandaag uitgerekend....maar helaas geen enkele beweging.
Serieus. Ik kan me niet voorstellen dat t snel gaat gebeuren.

Maar jij had dus ook geen enkel voorteken?
En met hoeveel weken/ dagen ben jij nou uiteindelijk bevallen?
Want jij was al 2x gestript toch?

Pffff wat een vragen he (sorry) maar ik heb niks beters te doen hahahahahah.

Nou ik wacht t maar weer rustig af.

Jij lekker rustig aan.
Heb je een leuke kraamhulp?

Hoe zou het zijn een derde vraag ik me af haha al blijft het voorlopig bij twee :)

We geven de fles. Vervelende ervaring met borstvoeding bij eerste daarom bewust nu voor de fles. Gaat super goed. Drinkt 60cc we zijn sneller op gaan bouwen omdat ze trek had en al flink is dus ook wat meer nodig heeft.

Ik had ook geen voortekenen. Bij de eerste gebroken vliezen en bij de tweede na twee keer strippen. Na de tweede keer pas wel harde buiken leken weeën. Maar nog gewoon goed geslapen. Pas om 8 uur flinke weeën gelijk. Dus zo heb je niks zo heb je een bevalling. Ik was 40+2. Je wordt niet fitter van strippen maar ja ik was het toch al zo zat.

Prima kraamhulp, misschien vraag ik wel of ze mijn ramen doet haha nee grapje. Bij mij zijn zr nog niet gezeemd :)

Hou vol de kleine is er binnen twee weken sowieso. Misschien vandaag wel!

Ja ben ook benieuwd hoe dat bij de derde zal zijn.
Zwaar nieuwsgierig inmiddels!

Denk dat ik ook fles ga geven dit keer. Heb bij die andere twee wel 3 maanden bv gegeven maar ook niet met veel plezier. Werd er alleen maar onzeker van.

Fijn dat je een leuke kraamhulp hebt. Misschien kan ze idd je ramen nog ff doen. Hahah.
Heb wel eens gehoord dat ze de meest gekke verzoeken krijgen.

En jij had dus geen enkel voorteken. Tsja ik weet dat t kan maar ik kan t me gewoon echt niet voorstellen.
Voel me nu weer zo fit. Ben echt bang dat ze nog wel even blijft zitten.
Hoop t niet. Wil d'r gewoon zien nu en aan de kraamtijd gaan beginnen.

Iedereen in huis zit er op te wachten. Kinderen vragen erom. Man blijft steeds vaker thuiswerken. Oma slaapt al weken met d'r telefoon naast d'r bed.
Wij zijn zelf inmiddels aan t kraamsnoep begonnen. Als t nog twee weken duurt kan ik weer een voorraad gaan inslaan.

We are ready!!!! Haha

Ja dat is het ook andere vragen of er nog niks is geboren. Denken dat je elk moment belt, krijg je nog meer het idee dat het tijd wordt. Ik zo lekker eten van het snoep haha maakt nog een beetje goed.

Succes morgen bij de vk, we horen het wel!

Terug
Bovenaan