Stomme koopjes gedaan en nu

Damens dit is de 2x dat ik verhaal typ comp. ging raar doen maar ik vind dit best moeilijk om te schrijven.

we hebben nu zo'n 2,5 jaar een kinderwens maar het heeft tot op de dag van vandaag nog niet mogen lukken.Toen we net begonnen had ik de stommem gedachte dat ik alles al moets hebben en goedkoop moest zijn, we hadden toen nog niet zoveel geld. Maar nu hebben we ondertussen kunnen sparen en wil ik het kindje het aller beste geven. Want het is echt een wondertje als het gelukt is. Nu heb ik een baby kamer toen gekocht waar ik nu nog steeds weg van ben dus die wil ik niet weg doen, maar heb toen ook een nieuwe kinderwagen gekocht van een onbekend merk met een kleine wieg.(dat is vooral mijn grote probleem)

Hij is helemaal compleet met wandelinzet,
regenhoes,muggennetje,luiertas en is zwart van kleur drie wieler. Maar nu wil ik gewoon iets anders omdat dit helemaal niet meer is waar ik ons kindje de komende jaren in wil vervoeren.Ik voel me ontzettend stom en voel me ook schuldig dat ik toen niet kon wachten.Het moest gedkoop dus hab ik het in een glimp gekocht.  Ben bang dit tegen mijn man te vertellen bang dat hij het niet begrijpt aangezien hij de bekende merken veel te duur vind.Maar dit zijn nu wel de wagens die ik leuk vind. Snik wat moet ik nou, de wagen is helemaal nieuw in een doos en in plastic en heeft toen €300,- gekost en is dus nooit gebruikt. Voel me zo rot de laatst dagen. Wat raden jullie me aan.

liefs van Mariska

Hoi Mariska,

ik kan me zo goed voorstellen dat je al dingen hebt gekocht. Ik kon mezelf ook met moeite tegenhouden. Maar mijn advies is, zet hem te koop, kun je er een redelijke, goede prijs voor krijgen dan verkoop je hem en anders  moet je hem toch zelf gebruiken  (misschien niet helemaal de wagen die je wilde maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd) Zo kan je het je man ook goed vertellen. Moet je het natuurlijk ook wel echt zo willen doen en samen een verkoop prijs afspreken.

Heel veel succes!!!

Groetjes Belle

hallo Mariska,

Ik kan je weinig goede raad geven, maar ik zou mijn gevoel volgen en hem te koop aanbieden op bijv. marktplaats.
natuurlijk wel ff met je mannetje overleggen...

Sterkte meid....

Liefs,
Peet

Terug
Bovenaan