Stomme maansteen...

Nou voor mijn gevoel werkt die steen echt niet hoor!!!Heb deze nu 1,5 maand om. Maar nog geen leuk nieuws. Wel heb ik veel meer klachten van de menstruatie, hebben meer meiden hier last van?
Nou ik ga in iedere geval er niet zoveel meer mee bezig zijn, dus kom niet zovaak meer op de site, misschien helpt het een beetje afstand te nemen en te genieten van alle mooie andere dingen...Dus meiden succes en we duimen...

Kus natascha, 25 jaar, ronde 8 in gegaan...

Hoi

Ik heb net als jij de steen nu 1,5 maand om. De eerste keer was dat vlak voor mijn nod en toen deze kwam was ik gelijk 4 dagen zoet terwijl dat normaal 2,5 is. De maand erop veel gerommel in mijn buik en 3 dagen later dan normaal ongesteld. Kan, want een normale cyclus duurt 28 dagen en de mijne is altijd 26. Je moet hem ook (hoe debiel dit ook mag overkomen) koesteren. Als je er nu van baalt moet je hem NU afdoen en niet meer dragen. Anders werkt ie tegenovergesteld. Soms (1x per 4wk) moet je hem ontladen. Dan hang je hem aan de kraan en laat je er een klein straaltje koud water overheen lopen. Ook is het vanavond volle maan dus als je dit doet en hem daarna buiten legt is ie weer helemaal 'vers'.
Eerlijk is eerlijk, vorige maand d8 ik dat ik zwanger was omdat ik 3 dagen over tijd was maar het kan net zo goed door de steen komen. De steen zal eerst je cyclus proberen te regelen en dan zal hij compleet met je vruchtbaarheid aan de gang gaan. God heeft de wereld ook niet in 1 dag geschept (zeg ik dit goed?????????) dus ook deze steen moet je even de tijd geven. Jouw tijd komt zeker!! Als je de wens stevig vasthoudt en koestert zal je dit overbrengen op de steen.

Dit heb ik niet van mezelf trouwens. De steen die ik gekocht heb komt uit een winkeltje en die vrouw doet aan reiki, de zwaarste, een opleiding van 7 jaar. Zij weet werkelijk ALLES van stenen!! Dus probeer nog even geduld te hebben. Ja, na een half jaar proberen met die steen en het lukt niet hang ik hem ook in de wilgen hoor!!

Maar hee, kom op, hou hem af en toe vast in je hand en spreek je wens uit!! Het komt allemaal goed!!!

Liefs Costa

Hoi,

Misschien ook een tip. Check of je steen al scheurtjes enzo vertoont of dof wordt.
Ik heb ook maanstenen gekocht toen ik zwanger wilde worden, en mijn stenen waren echt op na 1 cyclus.

Groetjes,

Nina

Hoi ,

Ik sluit mij helemaal aan bij costa,zelf heb ik er 2 jaar op moeten wachten incl 1 miskraam met 12 weken.

Gek werd ik ervan ,maar weet wel ooit is het de tijd voor jullie om een kindje te krijgen als het de tijd is , ik kan alleen maar zeggen ,LOSLATEN hoe moeilijk het ook is maar het zal je wel helpen ,zelf dacht ik dat ik zwanger was door verschijnselen maar dor er te veel mee bezig te zijn   werd ik toch ongi na twee maanden..
Neem afstand dat is het beste advies en blijf vertrouwen hebben op dingen zoals de maansteen en laat de negatieve gedachte niet spelen deze hebben ook invloed

succes monique

Hoi meiden....ja hoe stom en negatief ik misschien klink, ik heb de steen ook nog niet afgedaan. Ik ga jullie tips opvolgen, en heb hem nagekeken er zaten nog geen scheurtjes in. Ik denk dat ik zo negatief ben ....omdat ik nog nooit zoveel last heb gekregen van een ongesteldheid. Ben nooit zo iemand met klachten.Ik heb gisteren gewoon medicatie moeten halen omdat mijn rug onderin echt veel last gaf...En echt ben geen aansteller. Dus misschien werkt de steen wel op mij..
He meiden bedankt en we houden elkaar op de hoogte...
en zal mijn wens nog eens vertelen aan de steen...

Hoi!!

Nou, kijk, dat zegt al genoeg toch dat je de steen nog niet had afgedaan? Je intuïtie zegt dus misschien iets heel anders. Eerlijk is eerlijk, ik was ook boos hoor toen ik overtijd was en toch ongi werd en had ook de ketting 3 dagen afgedaan. Maar............IK MISTTE HEM!!!
Haahahahaha. Hij 'voelt' nu anders aan ook. Maargoed, we zullen deze maand wel weer zien. Vandaag is mijn NOD maar vrees ook deze maand niks voor mij. Dan maar kijken of hij mijn cyclus weer rechtzet van 26 dagen naar 28 zoals vorige maand. (al denk ik nog steeds een mk.....)
Ik moest ook een duwtje in mn rug krijgen van een goede vriend die zei de steen weer te dragen hoor. En iedereen heeft wel eens een duwtje nodig en ik werd geholpen en zo helpen ik en anderen jou weer......
Ik moet ook zeggen, ik had nóóit gedacht dat zwanger willen worden zo enerverend zou zijn. Ik ben er gelukkig een stuk minder mee bezig maar die laatste week voor je NOD....pfff

Nou zeg, ik kan wel uren doorgaan over die steen maar ik laat het hier maar bij. Tis maar goed dat dit forum er is...brrrr aan wie anders moet je al je frustraties botvieren he??????? hahahahha Succes he? Enne......baal je weer van die steen.........'schrijf' het van je af!!!

Liefs Costa

Terug
Bovenaan