Stomme reacties van mensen....

Ondanks alle leuke lieve en superschattige reacties die ik tot nu toe gekregen heb op het zwanger zijn heb ik ook een paar stomme reacties gekregen!

Een vriendin van me reageerde alleen met: Leuk!
Geen gefeliciteerd ofzo.....

Mijn zus doet alsof ze blij is, maar merk duidelijk aan haar dat ze het weer niet leuk vind! Was de eerste keer ook zo!

Andere stomme reacties zijn: ik had het er bij eentje gehouden. Ik zou ... en .... niet kunnen missen maar als ik het over kon doen zou ik het bij ene houden. (snap niet dat dit iemand zegt)

Zal wel aan mij en de hormoontjes liggen, maar kan dit soort uitspraken niet goed hebben nu!

Liefs

Hey lieverd,

Deze reactie's nu niet kunnen hebben? Ik vind het ronduit schandalig meid....wat belachelijk, sorry hoor! Laat die mensen toch in hun eigen sop gaar koken.....Ik kan het wel van de daken scheeuwen voor jullie! Dan ben ik gewoon 3 dubbel blij.....maar zonder gekheid, heel jammer dat sommige mensen zo reageren, probeer het je niet teveel aan te trekken.

Lieve knuff Lynn.

Ach net wat Lynn zegt, laat ze lekker in hun sop gaar koken! Ik vind het ook niet normaal als je zegt, als ik hrt over kon doen had ik het bij 1 gelaten!!

Geniet van de leuke reacties en vergeet de domme reacties snel weer!

Ik geniet zeker van alle leuke reacties. Ik snap het gewoon niet zo goed dat mensen aan zoiets toch nog een negatieve draai kunnen geven. Get over it! En zeg gewoon gefeliciteerd!!! Hahahah

Liefs

Nou ja zeg... laat iedereen zelf bepalen waar die aan begint... wat een achterlijke reacties... wat ze daar nou mee willen bereiken... jaloezie misschien??

Belachelijk!! Wat is er mooier dan een broertje of zusje voor je kleine? Geniet lekker van je zwangerschap meid!! Wij hier zijn wel allemaal super blij voor je!! Laat ze lekker in hun sop gaar koken idd:)
Geniet er lekker van het is jou leven en jou/jullie keuze hoeveel kindjes jullie willen:)

Liefs Mariska

Meid het ligt echt niet aan jouwn hormonen!! Ik vind het schandlig dat mensen op die manier hun mening laten weten. Zeg dan niks als je niet bij kunt zijn voor iemand!
Maar goed laat ze lekker lullen en geniet jij maar heerlijk van jullie zwangerschap!! (doen wij ook)

liefs

Terug
Bovenaan