Stomme reclame!!

A

Anoniem

Guest
Wie kan er ook zo boos worden over die reclame van zo'n leeninstantie waar een gelukkig ouderpaar een babykamer uitgaatzoeken en dan zo op een prijskaartje kijken van 'nou we hebben een lening dus doe de maar drie!'
Sorry hoor, iedereen moet het voor zich weten natuurlijk maar het is toch te gek dat je een lening gaat nemen voor de babyuitzet!! Als je krap zit dan zijn er zoveel tweedehands artikelen en je krijgt ook zoveel.
Ook die andere reclames van de keukens,en vloeren vind ik irri hoor.

Groetjes Roos

Hallo Rosaliek. Het is inderdaat omje dood te ergeren.  wij thuis hoeven niet te bezuinigen maar ik ga juist voor 2 de hands dingen omdat ik dat veel leuker vind.
Ze zijn er toch zo snel uit. Ik heb laatst 3 zakken vol gekregen met kleding voor 7,50 euri.
Daar zaten gloednieuwe dingen bij zoals 6 jasjes bijna nieuw en hartstikke leuk.
Ook onze wandelwagen en wipper en maxi zijn 2de hands. Maar je ziet het er echt niet aan af. Ik stond laatst in een babyzaak en daar stond een koppel een wagen uit te zoeken 700 euro!!!!. Belachelijk.
Ze zouden die reclame moeten verbieden want veel mensen hebben veel schulden.
Groeten Jeniffer.

ik zei inderdaad als je krap zit..... maar ook als je niet krap zit is 2ehands of wat goedkopers heel leuk!

Hoi Roseliek,

Er ging bij mij precies hetzelfde door me heen! Je hebt gelijk hoor, zelfs met 2e hands spulletjes kun je het allemaal nog leuk maken!

Heitje

Ik denk er net zo over.
Ik heb een zoontje van 3,5 en ik spreek uit ervaring.
Als baby zijn ze er sneller weer uitgegroeid dan dat jij kunt wassen (zo ongeveer...)
Vooral de eerste maanden!!!
Vanaf maatje 80 wordt het wat minder erg.
Ik vind dat als je kind iets minder snel groeit je dan nieuwe dingen kunt kopen.
Natuurlijk kun je dan nog steeds 2e hands spullen erbij gebruiken.
Misschien een goede tip...je kunt ook spulletjes lenen...

Groetjes,
Dyonne

Ja ook ik vreet mezelf op als ik die stomme reclame zie... dom gedoe!

Leah

Terug
Bovenaan