Stomme stomme rot 'klodder'

Hallo Meiden

Zo schreef ik vorige week dat ik ineens een mega klodder afscheiding verloor en gister ben ik dan toch ongesteld geworden. Ik was er het laatste halfjaar vrij nuchter onder wat symptomen betreft maar dit gaf me ietsje hoop. Helaas.....
Ik ga nu ronde 14 in. Toch begin ik, hoe cynisch dat ook mag klinken, te wennen aan de teleurstelling iedere maand. Ik kijk er gewoon niet meer van op dat ik ongesteld word. Ik hoor de laatste tijd wel verhalen dat vrouwen na 2, 3 of 5 jaar toch zwanger worden dus dat geeft me nog ietsje hoop. Maar ja de klok tikt wel door!! 37 ben ik en heb geen járen de tijd. Een kennisje van ons is zwanger van haar 2e kindje en het was de 1e ronde alweer raak. Gister had mijn vriend haar vriend aan de telefoon en hij vroeg; ze zal al wel een dikke buik hebben nu? Dat was ff heeeel klote om te horen. Hij zei gister ook; toch wel raar he? we zijn allebei gezond, onderzoeken zijn positief en er gebeurt niks! Hij is er gelukkig net zo mee bezig als ik maar dan op een gezonde manier. Niet té graag willen maar de wens is er natuurlijk wel.  
Afijn, gister onder de douche ff lekker gejankt en nu weer verder........

liefs Costa

Lieve Costa,

Ik zat net te denken ik ga eerst eens even kijken hoe het Costa vergaat.Ik wist dat  je nu zo rond  je NOD zat.Maar wat een domper zeg!Ik had er echt een goed gevoel bij.

He jakkes weer door naar de volgende ronde,ik vind je erg dapper hoor.En dan ook nog tijdens die ongi horen over dikke buiken.Dat werkt echt niet bevoordelijk he.

Maar precies wat je vriend zegt jullie zijn gezond.Er zijn geen belemmeringen gelukkig .Dus het moet idd een keer lukken hoor.En het liefst snel.
Mijn schoonzus is 5 jaar bezig geweest had de hoop opgegeven en werd op haar 42ste ineens zwanger zonder nog ergens op gerekent te hebben eigenlijk.Ze waren al gestopt ivm met haar leeftijd.En toen kwam daar de verrassing.Ze moet nu nog een klein maandje.Dus die verhalen kunnen ook hoor.

Hee sterkte hoor.

doeidoei

Lieve Costa,

Wat shit zeg! Ik dacht stiekem voor jou dat het toch een goed teken was... maar goed dacht ik bij mijzelf ook weer deze maand. Vandaag dag 32 en alleen nog maar oud bloed. Zo begint het ook altijd bij mij.
He, lieverd we gaan samen verder.
Ik ga straks zink kopen en extra vitamines. Volgens een collega die veel bezig is met alternatieve geneeskunde is dat heel belangrijk. Zink voor de man, voor de snelheid van de zaadjes. En extra vitaminen zodat je in een goede conditie bent. We proberen het maar. .... zucht.
Hou je taai! Doe ik ook.

Dikke knuffel
Ineke

he costa,

wat balen zeg....ik dacht ook echt dat je zwanger zou zijn....
ik ben gister ook ongi geworden, de eerste keer na mijn mk....heb behoorlijke buikpijn....

hoop dat we allemaal doorgaan naar het juli forum en de hoop niet opgeven he...ik werk op een kinderdagverblijf en ouders van rond de 40 zijn tegenwoordig heel normaal...

liefs leetje

Potjandikkebuiken!! Wat zijn jullie toch mega lieve schatten! Het doet me zoveel goed om jullie reacties te lezen. Echt, ik voel me dan niet meer alleen in die 'zwanger worden sjit'
Jullie zijn écht super lieve schatten!!! Allemaal een mega mega dikke knuffel en wat er ook gebeurt, fijn dat we elkaar altijd lekker kunnen steunen!!
Veel liefs Costa

hoi meid

wat vervelend.. vooral omdat je iets positiefs dacht te zien.....................

ik had het zo gehoopt voor je....baaaaaalen
maar ik blijf doorduimen hoor ,   net zolang totdat het raak is... en daar ga ik vanuit..

liefs tobi..

Hai!!
Ja die sprankjes hoop worden ook al wreed de grond ingedrukt zo onderhand. Maar het was niet voor niets dat ik me zo 'anders' voelde want mijn ongi IS ook anders deze keer. Ik heb 1,5 dag gebloed en 1 dag niet en sinds vandaag dus wel weer en dat heb ik dus echt nog nooit gehad. Misschien een nawee van de hsg 2 maanden gelee. Maar ok, ik begin te geloven dat mijn lichaam en geest vreemden van elkaar beginnen te worden zo onderhand .
x Costa

Terug
Bovenaan