Hallo Meiden
Zo schreef ik vorige week dat ik ineens een mega klodder afscheiding verloor en gister ben ik dan toch ongesteld geworden. Ik was er het laatste halfjaar vrij nuchter onder wat symptomen betreft maar dit gaf me ietsje hoop. Helaas.....
Ik ga nu ronde 14 in. Toch begin ik, hoe cynisch dat ook mag klinken, te wennen aan de teleurstelling iedere maand. Ik kijk er gewoon niet meer van op dat ik ongesteld word. Ik hoor de laatste tijd wel verhalen dat vrouwen na 2, 3 of 5 jaar toch zwanger worden dus dat geeft me nog ietsje hoop. Maar ja de klok tikt wel door!! 37 ben ik en heb geen járen de tijd. Een kennisje van ons is zwanger van haar 2e kindje en het was de 1e ronde alweer raak. Gister had mijn vriend haar vriend aan de telefoon en hij vroeg; ze zal al wel een dikke buik hebben nu? Dat was ff heeeel klote om te horen. Hij zei gister ook; toch wel raar he? we zijn allebei gezond, onderzoeken zijn positief en er gebeurt niks! Hij is er gelukkig net zo mee bezig als ik maar dan op een gezonde manier. Niet té graag willen maar de wens is er natuurlijk wel.
Afijn, gister onder de douche ff lekker gejankt en nu weer verder........
liefs Costa