stomme/suffe vraag

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

echt een suffe vraag hoor,ik weet dat medicijnen slikken tijdens zwangerschap niet   goed is,maar ik gebruik afentoe oxzepam,een middel dat me helpt om rustig   te   kunnen slapen..ik gebruik het niet   dagelijks .

Ik ben net   zwanger   en gaat het denk toch maar   even met huisarts bespreken maar weten jullie dat het   schadelijk is?
Of wat ik eventueel wel zou kunnen proberen om in slaap te   komen?

hebben jullie ook dat   gebruikt tijdens zwangerschap?

liefs maagd

Ik zou als ik jou was eerst maar eens grondig de bijsluiter lezen, daar kun je al een hoop in vinden. Er is al eens eerder een toipic over geweest een tijd geleden. Ik geloof dat gebruik met mate (maar ja wat is met mate) niet zo erg is, maar dat je er toch mee uit moet kijken.
Op www.geneesmiddelen.nl kun je al het 1 en ander vinden denk ik. (als oxazepam er niet op staat kun je kijken bij diazepam of benzodiazepines)
groeten Elke

ik heb er inmiddesl zelf even gekeken en zoals je er kunt lezen: niet doen dus.
Misscehien helpt goede nachtrustthee een beetje vanm de kruidvat of van celestial seasons (tension tamer heet die, ik wordt er erg slaperig van, albert heijn) zit vaak wat valeriaan ed in.
groeten Elke

Dat spul is best heftig. Ik heb het  4 jr terug ook geslikt, toen zat ik behoorlijk met mezelf in de knoop.

Kijk er echt mee uit, en niet door blijven slikken en denken, ik ga er wel mee naar de dokter. Eerst naar de dokter, of bellen, je kan ook je apotheker vragen.... en dan hoor je het snel genoeg.

Maar ikzelf zou dat echt niet doen, want je weet wat je slikt, dus weet je ook dat het heftig spul is.

Ik wil niet vijandig overkomen :) Maar kijk er echt mee uit meis.

hoi meiden,

Dank jullie wel voor jullie adviezen enzo.

Helaas is het   weer fout gegaan,nu voor de   derde keer.

jullie veel succes met jullie zwangerschap!!!
Of voor de meiden die nog niet   zwanger zijn su6es met klussen!!

Liefs maagd

Terug
Bovenaan