stomme testen toch..

Hoi female22,

Als je niet zwanger bent komt er ook niet een heel vaag streepje hoor in het afleesvenster.
Ik heb ook wel eens een test gedaan en tegen het ligt gehouden, en dan zag ik echt helemaal niets, hij reageerd alleen op het hcg hormoon.
Als ik jou was zou ik over een paar dagen gewoon weer een test doen, mischien word het streepje dan wat duidelijker(heb je meer hcg in je urine).
Ik duim voor je!!

Groetjes Annemiek
16w4d(juni 2006 mama's)

Hoi hoi,

Ik had mijn nod op 8 december en heb ook op mijn nod getest;negatief....zo'n twee a drie dagen later heb ik opnieuw getest en raad es positief.de week erna nog eentje gedaan voor de de zekerheid en ook positief.
Ik zou als ik jou was gewoon een paar dagen wachten en dan opnieuw testen.
Een streepje is een streepje, vaag of niet vaag.Hou je ons op de hoogte.

Liefs Naverona
4weken 7 dagen

Hoi!!

bedankt voor jullie reacties!
ja ik heb idd gelezen dat t gwoon kan na een paar dg toch positief dus dat geeft me wel weer wat hoop!

ik laat t weten zodra ik meer weet!!

grx

Hoi,
Nou gefeliciteerd, je bent ws zwanger !!!!
Van het weekend had ik ook een vaag streepje heb het aan mijn vriend laten zien toen ie thuis kwam omdat hij iets nuchterder is dan ik en ik dingen ook héél erg graag wil zien. Maar nee het lag niet aan mij, vriend lief had ook 2 streepjes gezien en was al helemaal blij. Ik was toch nog een beetje op mijn hoede, had wel voor het eerst in maanden zere borsten en tepels maar iets in mij zei dat t ws niet zo was.
En ja hoor de volgende dag werd ik ongesteld, vriend helemaal teleurgesteld  hoe kan dat nou ik heb toch een streepje gezien.
Raar he, heb ik weer.

Maar bij jou komt het vast helemaal goed, ik wil je een hele fijne zwangerscgap toewensen.

Liefs Rene

en poekie, heb je al opnieuw getest?

hey rene26... ik heb nu dus precies hetzelfde als jij. Zondag een vaag streepje op mn test, gisterochtend weer en gistermiddag ongesteld geworden. Weet niet wat ik ervan moet denken, vooral omdat mn temp nog steeds vrij hoog is en mn borsten nog steeds zeer doen. Is dat bij jou verdwenen?

Liefs,
Danielle

Hoi Danielle,
Wat toevallig dat jij dat ook hebt, raar he.
Ik had vrijdagochtend en streepje en werd zaterdagmiddag ongesteld. Toen had ik nog steeds pijnlijke borsten en tepels. Inmiddels nu niet meer. Ik temp niet dus of mijn temp nog hoog was kan ik je niet zeggen. Ik vind het erg vreemd
Liefs Rene

Hoi,

Toevallig las ik net op de testen die ik bij Babybrabbel had gekocht (van Clearview, worden in de medische wereld gebruikt), dat ook een vaag streepje op een zwangerschap duidt, maar dat het dan nog om een heel vroeg stadium gaat. In 31% van de gevallen (!!) gaat het dan toch nog mis en word je toch ongesteld.Eigenlijk een vroege miskraam dus. Daarom wordt aangeraden bij een vaag streepje de test 3 dagen later te herhalen.

Groetjes en succes!
Marceline

Hoi Piewie,

Hoe is het afgelopen met de test??
Ik ben vandaag ongi geworden heel erg balen ben wel teleurgesteld dacht dat het echt raak was ik hoop dat jij meer geluk hebt

Gr suus

Terug
Bovenaan