stomme testen toch..

Hoi,

Ik wil toch even wat zeggen, niet om meiden verdrietig te maken ofzo maar wel om realistisch te blijven! Soms denken vrouwen dat ze ongesteld zijn geworden maar dan is het toch soms zo dat ze wel zwanger zijn geweest maar dat het al heel vroeg weer is mis gegaan. Doe je dan dus een test dan krijg je al een vaag steepje...Wanneer je dus een vaag streepje hebt dan ben je inderdaad zwanger maar is het belangrijk om na een paar dagen weer te testen om te kijken of de streep duidelijker wordt, het HCG dus toeneemt en de zwangerschap vordert....
Wanneer je elke dag dezelfde test zou doen kun je heel goed zien, wanneer dit toeneemt. (wordt wel een dure kwestie natuurlijk!).
Ik hoop dat het streepje duidelijker zal worden na een paar dagen natuurlijk !! En dan heerlijk genieten!!

Groetjes Ineke

Sorry, er had al iemand met een soortgelijk verhaal gereageerd zie ik nu. Maar ik denk gewoon dat we daar wel rekening mee moeten houden. We reageren vaak zo enthousiast met:'een streepje is een streepje dus....'. maar voorzichtigheid is wel geboden!!

Ineke

Terug
Bovenaan