stomme testen

Hallo allemaal,
Net getest na een aantal dagen overtijd en hij was uitgesproken negatief. Ook niet een vaag streepje, daar was ik al blij mee geweest. Nee, echt, helemaal negatief. Is die test nou zo stom of ben ik het? Die symptonen verzin ik toch niet want ik kreeg ze terwijl ik er echt vanuit ging niet zwanger te zijn deze maand. Zal ik nu een week wachten met testen zoals in de bijsluiter staat of zal ik een paar dagen wachten? Wat zouden jullie doen?

Hoi Marijke,

Ook al zo`n vroege vogel!!

Jeetje, echt rot voor je joh..Dat is dan een vette teleurstelling he? Je voelt je al zo zwanger! Ik zou als ik jou was na een week nog eens testen hoor! (als je ongi wegblijft) Hoe vaak lees je wel niet dat sommige meiden pas na 10 dagen positief testen.

Maar hou er ook goed rekening mee dat je niet zwanger bent he? Want deze situatie heb ik ook al eens gehad,,,na 2 x een normale cycles gehad te hebben kreeg ik er 1 van 40 dagen!!!

Nou meissie, ik hoop dat je je teleurstelling toch wat van je af kunt zetten en kunt genieten van het weekend!

Liefs xxx moi

Ja moi, zeker wel teleurstellend. Als je denkt zwanger te zijn ga je al zoveel verder denken he. Maar ja, als je ook gewoon ongesteldheidsbuikpijn krijgt 1,5 dag lang en er komt maar niets, ga je toch eens denken. Nu heb ik dat naast steekjes in m'n buik en lies nog steeds af en toe. De eerste paar dagen was ik misselijk maar dat is nu verdwenen. M'n borsten voel ik heel zachtjes een enkel keertje.
Ik weet bijna zeker dat ik het niet zelf bedacht heb die klachten maar als ik soms een hele poos niets voel, dan wil ik wel snel wat voelen omdat ik bang wordt dat het straks niet zo is, of omdat je misschien heel even kort zwanger bent geweest of kan dat niet?
Had jij ook klachten toen je die hele lange cyclus had? En had je ookal van die hele lange voordat je met de pil begon?
Ik was daarvoor heel regelmatig, ben 3 jaar aan de pil geweest en nu verwacht je ook de regelmatigheid terug he, daar ga je vaak vanuit.
Ik heb zelf beloofd dat ik woe. als ik in de stad ben een nieuwe ga halen als het nog nodig is. Dan test ik do. Klein weekje later kan toch wel? Ik haal dan een clear blue want daar testte Femmie ook positief bij.
Heb je al zin in maandag? Spannend maar het is wel weer een stap verder denk ik. Je laat vast wel horen hoe het gegaan is, he. Werk je trouwens de hele week op het kdv of maar een paar dagen? Ik sta de hele week voor de klas en als ik zwanger ben lijkt me dat op den duur best zwaar. Maar zover is het nog niet, we blijven hopen en klussen of wachten, waar zit jij ergens in je cyclus? Wacht je wanneer de eisprong komt?
Liefs Marijke

Hoi Marijke,

Weer een hoop meiden zwanger he, dit weekend!!! Ben harstikke blij voor ze, maar voel toch wel dat ik dan denk ahhh ik wil ook zo graag, maar ja onze tijd komt echt wel! En jij zit nog steeds in de race, want je bent nog altijd niet ongi, dus je kunt nog alle kanaten op..

Ik heb echt zin in maandag hoor!! Ben zo blij dat er dan (hopelijk) wat aan gedaan wordt!

Ik was 16 dat ik aan de pil was en ik kan mij eigenlijk helemaal niet meer herinneren hoe mijn cycles ervoor was..Al weer zo lang geleden ha, ha! Ik heb de pil dus 13 jaar geslikt!

Ik werk momenteel als inval op een kdv en ben de hele week inzetbaar en de ene week werk ik 36 uur en de andere maar 30. Heb helaas nog geen vaste baan, maar maak mij hier niet druk om komt vast allemaal wel goed met mij!!

Ik zit nu op dag 17 van mijn cycles en nog geen tempverhoging gehad..De vorige x gebeurde dat ook pas op dag 28, dus ik verwacht nog niks! Ik heb naar mijn idee ook geen (goede) eisprong, want mijn temp blijft 3 dagen hoog en dan zakt hij weer behoorlijk en volgens mij moet hij hoog blijven tot de volgende ongi! Maar dat hoor ik maandag wel!

Nu lekker genieten van het mooie weer!!

Liefs moi xxx

O, ja en je vroeg nog of ik tijdens die lange periode (5 mnd) dat ik helemaal niet ongi werd last had van mijn buik of wat dan ook, maar ik heb eigenlijk best vaak last van mijn darmen en een opgezette buik, dus ik let daar ook niet zo op moet ik zeggen!

En toen ik in Juni met de pil gestopt was waren wij nog niet met zwanger worden bezig, dus ik maakte mij ook nergens druk om. Ben heel blij dat ik toen al gestopt was anders had ik dat nu allemaal nog voor de boeg en nu ben ik een jaar verder en wordt ik meteen geholpen terwijl wij eigenlijk nog maar 3 maanden echt bezig zijn!1 Een geluk bij een ongeluk!!

Meid ik wens je veel sterkte in deze onzekerheid en probeer evengoed wel te genieten van het heerlijke weer he!

Terug
Bovenaan