Stomme twijfel PFFFF

A

Anoniem

Guest
Heey hallo Dames,

Ik wil effe mijn hartje luchten.
Morgen is mijn NOD en de twijfel slaat toe, is het wel zo of is het niet zo ???? morgen testen of wachten tot dinsdag ???? pfffff gek word ik van die twijfel.

ZO dat is eruit.

Ben nu momenteel zo misselijk als weet niet wat, heb lichte hoofdpijn en mood swings. maar nog geen tekenen van ongi.

nou lady's i keep you in touch.

Lucht wel op hihihihi

Op maandag of op dinsdag testen maakt niet zoveel uit, zou het alleen wel met ochtendurine doen.

succes

ik zou morgen testen! dan heb je je antwoord ;) succes en we lezen het wel!

Morgenochtend vroeg NIET naar de wc, eerst naar kruidvat hihihih.....nee grapje!
Als je een test hebt, morgenochtend anders nog ff nagelbijten, test halen en dinsdag testen!!!

Heel veel succes!!!!

morgen testen!!!!!!!! ben heel benieuwd,hopenlijk heb je direct een dikke streep!

Nou heb nog een CB test liggen en die gaat zwanger of niet zwager aan geven.

Mijn vriend wil alleen dat ik wacht tot dinsdag omdat we dan meer zekerheid hebben zegt hij, omdat ik dan echt overtijd ben.

OWWWWWWW

kan het mij wel iets voorstellen dat je vriend zegt dat je beter dinsdag kan testen. je hormoon gehalte word per dag wel sterker en sterker. Ik heb bij mijn eerste zwanger schap na 3 dagen overtijd getest. maar ik wist haast wel cker dat ik zwanger was. 1 mijn ongi bleef weg en 2, ik kreeg een ommelet voor geschoteld en ik ging over mijn nek... en dat zette mij aan het denken want dat had ik nog nooit gehad, dat ik misselijk werd als mij eten werd voorgezet. om 16.00 smiddags getest en binnen 5 sec had ik een dikke roze streep.

meid ik duim voor je!!

Ja ik heb wel dat ik van bepaalde luchtjes ook bijna over mijn nek moet, dat had ik voorheen nooit, bepaalde dingen vind ik ook erg vies ineens.

en daarbij nog genoeg andere sympthonen etc.

ik ga sterk zijn en wachten tot dinsdag denk ik. . . hihihihi

Terug
Bovenaan