Stomme twijfels..

Hoi meiden!

Het is echt zo stom. Vorige week vertelde ik dat er 's ochtends bij mijn 20-wekenecho geen uitsluitsel over het geslacht gegeven kon worden en ik 's avonds alsnog een pretecho heb laten maken. Toen kwam er uit dat het een meisje wordt. De echoscopist zei dat hij 90% garantie kan geven. 100% doet hij nooit, bij een jongetje zal hij altijd 95% garantie geven, want dan is het een stuk duidelijker. Dat schijnen alle echoscopisten te zeggen, maar de twijfel krijg ik er maar niet uit. Hij zei ook meteen dat als hij getwijfeld had, hij ons wel terug had laten komen.

Maarja, mijn ouders zijn vorige week naar Antwerpen geweest en hebben superleuke roze kleertjes gekocht en ik zou het zo erg vinden als het alsnog zou blijken dat het een jongetje wordt.. ik ben zo benieuwd hoe vaak echoscopisten het fout hebben... Van het weekend gaan we ook de babykamer en andere spullen kopen zodat we met kerst flink aan de slag kunnen. Mijn vriend zegt steeds dat het echt een meisje is en dat ik me niet zo druk moet maken, maar toch..

Vanavond om 18.00 naar de VK. Ben benieuwd wat zij allemaal gaat doen. Heb geen idee. Vind het wel leuk om straks allemaal te vertellen hoe het vorige week gegaan is.

Uit pure nieuwsgierigheid.. groeien jullie buiken ook zo hard? En zijn ze aan het eind van de dag ook zo strak gespannen?

Liefs, Samantha

ik ben ook zwanger van een meisje. De gynaecoloog zei tegen me dat ik garantie tot de deur had. Ik was toen 16 weken zwanger.
Twee weken later had ik een pretecho en daar vertelde me ze dat ze 100% zeker wist dat het een meisje werd. Ze kon me heel duidelijk de schaamlipjes laten zien...
Mijn buik groeit nou echt heel hard er is geen ontkomen meer aan! En als ik de hele dag in de weer ben geweest is hij 's avonds inderdaad ook strak en gespannen!

Liefs Linda

Hoi !

Bij mij schijnt het een jongen te zijn... wel zeiden ze erbij van "jaa, hou toch ook rekening mee dat het een meid kan zijn.. je weet maar nooit.. het kan een meisje zijn met een aandoening tussen de beentjes"!!! pff.. ik ben sindsdien ook nog steeds aan het twijfelen.. ik ga er wel een beetje van uit dat het een jongen is, maar blijf toch rekening houden dat het eventueel toch een meisje kan zijn. ben benieuwd.. maar je wordt er wel onzeker door !

Verder ben ik nu ruim 23 weken en mijn buik valt mee.. je ziet wel iets maar echt een zwangere buik is het nog niet. Begin nu wel meer aan te komen (heb ook enorme honger steeds dus eet best veel) dus zal vast wel komen. savonds is het altijd wel wat meer opgezet :)

xxx

Ik heb het zelfde gehad als jij, alleen andersom. Ben ook s ochtends bij de gyn geweest en de zelfde avond bij die man in Zutphen geweest. Hij was vroeger huisarts. Hij had het goed! ( ik was toen 16 weken) Ook bij mijn schoonzus had hij het goed, zij kreeg ook een meisje. Hij is echt goed!!!

hier grote dikke buik en aa nhet waggelen, heupen doen ff lastig dus lopen is moeilijker
voel me echt niet 24 weken maar al veel verder,
ben druk met feestdagen al organiseren zodat de hele familie het samen organiseert en ik tegen die tijd ook lekker rustig aan kan doen

20 wekenecho was ws meisje, ze dacht een schaamlip te zien, maar dat was het.
mijn 1e gevoel was ook meisje en ik ga daar vanuit, denk dat je een wormpje goed kan zien toch?

Zal er maar niet 100%van uit gaan,bij mij zeiden ze voor 80%een meisje omdat de navelsteng tussen de beentjes lag en de verloskundige geen balletjes zag hangen/zitten,volgens hem zag je dat altijd bij een jongetje,maar omdat hij geen schaamlipjes kon zien zei hij 80%,later bleekt toch voor 99%een jongen.
dus misschien krijg je nog eens een echo?en laat ze dan voor de zekerheid nog maar eens kijken.
ik laat ze met de 20 weken echo een maandag nog maar eens goed kijken,want heb ook aldoor gevoel een meisje,maar 99%een jongen is wel erg veel he.haha
liefs jootje

Hoi meiden,

Afgelopen donderdag toch maar even contact gezocht met de beste man die mij 90% garantie gaf. Hij gaf aan dat ik gerust voor nop nog een keertje langs kon komen voor de dubbele-check.
En ja, hij kon er toch echt niks anders van maken dan dat het een meisje is. Dus de twijfels zijn toch weggehaald. En Suno, je hebt gelijk, de man is echt goed en neemt zijn tijd ervoor.

De VK gaf aan de harde buiken inderdaad heel normaal zijn 's avonds en ze heeft van de 21 weken die ik vorige week zwanger was, 22 gemaakt. In het begin van de zwangerschap ben ik een week teruggezet omdat de baby toen niet goed te meten was en omdat mijn menstruatie onregelmatig is/was. De baarmoeder was te groot voor 21 weken. Dusja, dan ben je ineens al een week verder.

Jootje, weet jij al wat het wordt? Ben zeer nieuwsgierig!!! Vandaag de grote dag he?

Liefs, Samantha

Terug
Bovenaan