Stomme vraag: kan niet tegen prikken...

Aangezien ik hier duidelijk bij de experts beland ben (zit al de hele middag te lezen, vint m'n baas vast leuk) heb ik een vraag. Ik zal ongetwijfeld ook met hormonen moeten gaan beginnen na mijn operatie (zie mijn vorige verhaal), maar ik vroeg me af of het ook zonder spuiten kan? Ik kan namelijk, heel kinderachtig, niet tegen bloed en prikken. Als ik bloed laat prikken moet ik al op een speciaal bankje omdat ik anders tegen de vlakte ga...
Bedankt alvast voor het antwoord!

Gr, Saar

Hoi,
Ik heb eigenlijk geen idee of het ook zonder spuiten kan. Als dat zo zou zijn zouden ze dat toch wel doen lijkt mij? Maar goed, misschien zijn er hier meiden die het weten. Zelf vind ik het spuiten wel meevallen maar ik val dan ook niet flauw. Maar maak je alsjeblieft nog geen zorgen voordat het echt nodig is! Zo zonde! Succes met alles! groetjes

quote: Saartje74 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2005 17:49:16'));

Aangezien ik hier duidelijk bij de experts beland ben (zit al de hele middag te lezen, vint m'n baas vast leuk) heb ik een vraag. Ik zal ongetwijfeld ook met hormonen moeten gaan beginnen na mijn operatie (zie mijn vorige verhaal), maar ik vroeg me af of het ook zonder spuiten kan? Ik kan namelijk, heel kinderachtig, niet tegen bloed en prikken. Als ik bloed laat prikken moet ik al op een speciaal bankje omdat ik anders tegen de vlakte ga...
Bedankt alvast voor het antwoord!

Gr, Saar

hi Saar,

Ik heb 2 weken geleden voor het eerst gespuit en geloof me als iemand bang is voor spuiten dan ben ik het wel. De 1e keer heeft mijn man het gedaan. de tweede dag heeft een vriendin van mij het voorgedaan die ook met ivf bezig is en toen lukte het zelf. Je pakt een vetrol op je buik en zet de naald ertegen en dan duw je langzaam de naald erin. Niet over nadenken, gewoon doen. En echt, het lukt je. Als mij het lukt dan lukt iedereen het!! En de volgende dag is het nog steeds eng maar het lukt gewoon!!
Ik denk niet dat je onder het spuiten onderuit komt.
Succes!!!
Marielle

Terug
Bovenaan