Stomme vraag misschien.

Zaterdagochtend had ik na mijn toiletbezoekje ineens bruinige spul op mn papiertje. Even een inlegkruisje gebruikt, maar ook die bleef niet helemaal schoon.
Gisteren vk voor de zekerheid gebeld, maar ik moet het even afwachten.
Ik geloof de vk en vertrouw er dus ook op dat als ik geen krampen heb, er hoogst waarschijnlijk niets aan de hand is hoor.
Maar hebben jullie dit al eens gehad en weet iemand wat de oorzaak kan zijn geweest?
Vanmorgen leek het helemaal over te zijn overigens. Hoe het nu is weet ik niet.
Liefs

Lieverd, zo lang het geen rood bloed komt en als het nu alweer over is zou ik me geen zorgen maken. Waarschijnlijk wat oud bloed wat er nog uit moest komen.
Misschien heb je mijn topic nog meegekregen van die stromen met helder rood bloed, dan denk je echt dat het mis is, maat dat was gelukkig niet zo.

Nu heb ik al ruim 1 week bruin bloedverlies maar ja, mijn kindje leeft en beweegt....

En nog iets... Niets is één domme vraag :) want van vragen wordt je wijs....

Ps. Hoe lang ben je zwanger?

Niks aan het handje. Ben een paar weken geleden op vakantie naar Italië gedweest en na de vliegreis twee keer bloedverlies. Komt door de druk in de cabine. Ook nog twee keer aan flinke krampen. Je baarmoeder is hard aan het werk en dat maakt soms een klein wondje. Er schijnt zich bij mij in mijn baarmoeder ook nog een soort hematoom te bevinden dat een bloeding zou moeten veroorzaken, maar ik merk ik niets van. Rustig aan, moeder!

Lieverd, ik kan me voorstellen dat je even schrikt maar zolang het geen rood, helder bloed is en je geen heftige krampen hebt, zou ik me niet al teveel zorgen maken.....maar dat is misschien makkelijker gezegd als gedaan. Bij twijfel gewoon weer je vk bellen hoor!

Ben wel opgelucht te lezen dat het nu over is. Hou jezelf goed in de gaten meid.

Liefs Lynn.

Thnx voor de reacties!
Ik ben nu 9 weken en 5 dagen.
VK heb ik inderdaad al even gebeld, maar zij zei me niet of het vaker voorkomt en hoe je het kunt krijgen. Denk dat dat de reden is dat het me niet lekker bleef zitten.
Maar ik moet wel zeggen dat jullie reacties een hoop goed maken :).
En mezelf in de gaten houden en goed aan mezelf denken neem ik ter harte hoor :) Net heerlijk geluncht met een leuke collega en m'n man... Heerlijk op een terasje in het zonnetje (klinkt al beter toch? :) )
Echt bedankt :).

Liefs

Terug
Bovenaan