Stomme vraag

Ik heb echt een hele stomme vraag maar ik zit hier ontzettend mee. Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb laatst met een jongen gevreen we hebben geen echte sex gehad wel heeft hij mij gevingerd en ik heb hem afgetrokken. nu ben ik erg bang dat er misschien wat sperma van hem bij mij naar binnen is gekomen (ben nl. niet aan de pil) Hij zegt dat er volgens hem niets met zijn vingers naar binnen is gekomen maar toch twijfel ik heel erg. Het is gebeurd een dag of drie na mijn eisprong. Nu ben ik zo bang dat ik zwanger ben en durf hier met niemand over te praten en kan echt niet wachten op mijn ongi volgende week. Wie kan mij helpen ik weet het echt niet meer.

Groetjes van een bang meisje van 19.
 
He wat vervelend voor je meisje!! Voordat allerlei andere mensen het honderd keer gaan herhalen: dat was niet zo slim!
Maar dat had je jezelf natuurlijk al honderd keer bedacht, dus dat hoeven we niet te gaan herkauwen.

Ik denk dat je toch zult moeten wachten tot je ongi, want anders zal een zwangerschapstest ook niets uitwijzen. Dan zal hij negatief zijn en misschien uiteindelijk toch positief zijn.

Ik heb ook wel eens in zo ´n situatie gezeten (we doen allemaal wel eens stomme dingen). Een tip voor in de toekomst: probeer altijd een morning after pil te halen als je twijfelt!

Ik hoop voor je dat het allemaal los loopt, de kans is er wel, maar die is natuurlijk niet zo groot als wanneer je echt met een jongen naar bed gaat natuurlijk!

Vertel het anders een goeie vriendin, dan voel je je in ieder geval niet zo alleen met je probleem.

Ik kan je verder alleen aanraden om te wachten, zwangerschapstesten is dit stadium zijn nog erg onbetrouwbaar!

sterkte!
 
Hoi,
het is inderdaad vervelend dat je zo ongerust bent. De kans lijkt me echter wel erg klein hoor dat dat gebeurd is. Ik denk wel dat inderdaad de beste oplossing afwachten is, want testen heeft nu toch nog geen zin. Maar voor in het vervolg als je nog eens in zo'n situatie bent gekomen, vraag de volgende dag dan de morningafterpil bij de huisarts. Voor de zekerheid. Succes.
 
als jij hem hebt afgetrokken zit er toch geen sperma aan zijn vingers?
en het is bijna onmogelijk na je eisprong zwanger te raken. moet echt wel meer voor gebeuren hoor.
wacht maar gewoon af en doe een test.
maar als je 19jaar bent zou ik maar ns aan de pil gaan!
 
volgens mij gaan de spermacellen gelijk dood in de open lucht!!!! ze hebben dus volgens mij geen kans van leven gehad. maar het kan aan mij liggen hoor de penis spuit het namelijk bij je naar binnen maar vingers kunnen het niet naar binnen brengen de sperma gaat gewoon dood. succes
 
Sperma dat zich vlak bij de vagina bevindt, dus ook daarbuiten, kan naar binnen zwemmen. Wat de bovenstaande anoniem zegt klopt dus niet. Het is wel zo dat sperma in de open lucht gauw het loodje legt.
En ik vind je echt niet dom hoor. Ik was zelf toen ik jouw leeftijd had ook niet aan de pil en dat moet je ook echt niet doen als je daar zelf niet achter staat. Je moet er alleen wel goed op letten dat je vriend met zijn penis uit de buurt van je vagina blijft (in voorvocht kunnen ook spermacellen zitten) en hij moet natuurlijk niet eerst zichzelf van onder aanraken en dan met zijn vinger bij jou naar binnen gaan, maar als hij zegt dat hij dat niet heeft gedaan DAN BEN JE ECHT NIET ZWANGER!!! tenzij je de maagd Maria bent.
Als je zo bang bent om zwanger te raken, trek je vriend dan de volgende keer een condoom over of toch aan de pil gaan.
Ook als je al een dag of 3 na je eisprong zit. Meis, de kans dat jij zwanger bent lijkt me nul komma nul.
Geen zorgen over maken hoor.
Ik heb zelf ooit wel eens de morning after pil gehaald en dat was omdat het condoom was afgegleden. Dat was een aanzienlijk groter risico, maar in jou geval zou ik dat niet doen. Uit eigen ervaring weet ik dat die bepaalde pil nu echt grote gore, chemische troep is.
 
Bedankt. Ik voel me iets beter. Wel had ik nog wat anders. nadat ik hem had afgetrokken zat er nog wel opgedroogd sperma op mijn hand en ben daarna gelijk naar de wc gegaan het kan toch niet zo zijn dat er bij het afvegen wat is blijven hangen, het was dus al opgedroogd en dan zijn de spermacellen al dood, toch? En je kan toch gewoon zwanger raken na je eisprong ook al is dat misschien wat moeilijker.
 
ja alles kan. maar als je je afveegt dan kan niet het sperma van buiten jouw vagina naar binnen lopen.
heeeel ver gezocht allemaal. anders haal gewoon een TEST
 
Terug
Bovenaan