stomme vraag?

Als je zeven weken zwanger bent en je habt een miskraam gehad in je vorige zwangerschap met vijf weken en je hebt nu dezelfde klachten als wanneer je ongi moet worden,is de kans dan groot dat het weer mis gaat?Ik heb diaree,buikkrampen en mijn borsten doen meer zeer.
 
Tuurlijk is dat geen stomme vraag!!
Ik ken dat gevoel, had een miskraam gehad. en eindelijk weer zwanger,.. voelde ik weer het zelfde.
Ik zou je aanraden de vk, of de dokter te bellen, en een echo aan te vragen! Ik kreeg hem.. en ondertussen ben ik nu moeder van een 6 weken oude dochter!
De echo kan je onzekerheid wegnemen,... en stres in de zwangerschap... dat is absoluut niet goed, en niet nodig!!!
Succes,... en bel gewoon de dokter!!!!!!

Groetjes
Jeannette en Tamar
 
Logisch dat je je zorgen maakt, maar je hebt in ieder geval wel zere borsten (dus nog volop hormonen in je lijf!)en er heerst een flinke buikgriep! Sterkte en bel bij blijvende onrust gewoon je vk!! Groetjes Marije
 
Ik heb ook hetzelfde gehad! Mijn eerste zwangerschap ging met 6 weken fout. Bij de tweede kreeg ik weer ongi-achtige klachten dus ik schoot accuut in de stress! Gelukkig kon ook ik snel terecht voor een vroege echo ivm onzekerheid. Nu is mijn mannie alweer 7 maand! Dus bel gewoon met je vk, en leg de situatie uit.
Succes!
 
Terug
Bovenaan