Maar, als je kindje aangeeft dat het best wat extra kan gebruiken, kan het ook helemaal geen kwaad hoor. Wij zijn er groot op geworden en vroeger hoorde je veel minder over allergieen, intolerantie voor van alles enz. Ik kijk zo nu en dan in het boek wat mijn moeder heeft bijgehouden van mijn babytijd en inderdaad at ik met 5 maanden al met de pot mee, nooit de fles gehad. Ik vind dat ze tegenwoordig veel te pietluttig doen. Mijn oudsten, 9 en 6 jaar heb ik nooit aan een schema gehouden. Ze hebben nooit opvolgmelk gehad, en vanaf 4 maanden heb ik geexpirimenteerd met van alles en nog wat qua eten, ze zijn niet te dik, kerngezond en eten alles. Wat wil je nou nog meer. Met mijn jongste, nu bijna 7 maanden doe ik eigenlijk weer hetzelfde, alleen geef ik hem nog wel opvolgmelk (ze hebben alledrie eerst 6 maanden borstvoeding gehad) omdat het nog zulk guur weer is en er wat extra vitaminen inzitten, maar bij zijn brood drinkt hij gewone melk of verdunde yoghi-drink. HIj gaat als een trein en het consultatiebureau noemt hem een model-baby, fantastisch toch!