stomme vraag????

Normaal scheer ik me van onder.... maar daar kan ik nu echt niet meer bij.....doe het nu maar op de gok....

Mn vorige zwangerschappen heb ik het wel kunnen doe n elke keer maar nu ben ik denk ik echt een stukje dikker.....
en vind het heel vervelend want wil er wel verzorgd uit zien voor zover dat kan......

hoe doen julie dat of laten julllie het gewoon zo en wachten tot na de bevalling??

stomme vraag misschien.......
 
Hahaha, mijn man heeft bij de eerste ook geholpen.Bij de tweede heb ik het een paar weken voor die tijd nog een keer gedaan, wil t nu ook toch wel weer proberen, al is t bijna onmogelijk idd met die dikke buik...Maar k vind t ook zooooo vervelend met dat vloeien, als er dan teveel zit...
 
Ik jaag er blind de ladyshave overheen en laat mijn vriend kijken of ik niks gemist heb haha! Normaal laat ik wel wat zitten (ik vind helemaal zonder haar niet mooi) maar dat is te moeilijk nu...
 
Ik doe het ook op goed geluk, haha! Manlief checkt de boel wel ff na de tijd! Als je er staand echt niet meer bij kunt heb ik nog wel een tip: manlief koopt een kratje bier, zet het bier in de koelkast en het kratje onder de douche! Nu kun je er zittend beter bij! Makkelijker is het alleen niet want je moet vaak verzitten om er weer bij te kunnen, maar het is wel een oplossing :)! Succes!!
 
Terug
Bovenaan