stomme vraag

ik heb een best wel stomme vraag maar zijn er meer mensen hier die last hebben van aambeien door de zwangerschap. ik heb nooit last van verstoppingen ofzo dat gaat allemaal goed maar heb toch aambeien en als jullie ze hebben wat doen jullie ertegen wat helpt echt. ik begin er nu in mijn laatste weken toch echt meer last van te krijgen ik heb ze al een tijdje maar sinds een week of twee voel ik ze heel heftig aanwezig en nu doet hij dus echt pijn. wie kan me helpen???
groetjes nicole

Hey,

Ik heb er geen ervaring mee.
Ik hoop dat iemand een goede tip voor je heeft.
Anders misschien even langs de huisarts?
Succes en ik hoop dat je er snel weer vanaf bent.

Liefs Danielle

hallo nicole ,, ik heb het in het begin van me zwangerschap eens gehad had ze inwendig had hier door ook bloedverlies vanuit achter ,,,ik heb er een middel voor gehad toen dat de ontlasting wat dunner werd en ik niet zo hard meer hoefde te drukken ... normaal zeggen ze met aambeien dat je sperty moet gebruiken maar ik weet niet of het in de zwangerschap mag ,, ik zal gewoon even de ha even bellen .. sterkte er mee

groetjes mandy

hallo nicole,

hier een december 2010 mama.
ik had ook erg last van aambeien aan het einde van de zwangerschap en ook nog na de bevalling.
ik kreeg van de kraamverzorgster de tip om CURANOL te halen bij de apotheek.
dit is echt een wonder middel want ze waren binnen de kortste keren weg.
je kan het zonder recept halen maar ik heb het via de huisarts. dan wordt het vergoed via je ziekenfonds.

heel veel succes
liefs pieteke

ik schijn beginnende te hebben... en ik heb last van anuskloven. Kreeg een middel mee die ik moet aanbrengen met een vingercondoom, omdat het heftig spul is en volgens de apotheek mag ik het ook niet gebruiken tijdens de zwangerschap, dus ik ben maar aan de sudocreme.

laat maar weten als je een goed middel hebt gevonden!

halllo iedereen