Stomste opmerkingen

Wat vinden jullie de stomste opmerking die je krijgt nav je buik? Sinds ik mijn winterjas draag is er een vrouw die iedere x als ik haar zie zegt:,, zow, jij groeit flink"

Kan daar echt slecht tegen... Net zoals mensen die denken dat ze zomaar aan je buik mogen komen. Grrr

Raar hoor als mensen aan je zitten, vind dat echt privé. En al die oordelen over je buik word ik meer dan zat. En als die vrouw t weer zegt, zeg je gewoon... Alweer?? Dat zei jen gisteren ook al!!
Hahaha succes!

Gelukkig hebben mensen die ver van mij afstaan (nog) niet geprobeerd om aan mijn buik te zitten... Krijg wel al opmerkingen dat mijn buik groot is, vind het zelf eigenlijk best meevallen voor een derde kindje en best trots op mijn buikje die mooi naar voren uitdijt!
Verder nog weinig stomme uitspraken gehoort, maar kan natuurlijk nog komen...

liefs,

Wat fijn dat er meer zijn die er last van hebben. Ik ben eigenlijk heel tevreden met mijn beginnend buikje, maar al die opmerkingen maken het niet makkelijker....

Raar, dat vreemden denken dat ze aan je buik mogen komen. Doen ze anders toch ook niet?

Heb er zelf nog geen last van, mijn buik is nog niet echt zichtbaar. Lijkt er nu meer op dat ik n aantal kilo ben aangekomen ipv zwanger. Kijk er (nu nog) wel naar uit dat t een baby-buikje wordt. Ik weet wel dat er een tijd komt dat ik t helemaal zat ben:)

ik heb daar nog helemaal geen last van. moet zelfs nog vertellen dat ik zwanger ben. ze zien wel een buikje maar nog niet heel erg. ik ben nu 15 weken maar hoef nog helemaal geen zwangerschapskleding te dragen.

Terug
Bovenaan