stop met stralen, ik raak overbelast!

A

Anoniem

Guest
Heeeey lieverds,

Blaas alle kaarsjes uit, stop met stralen en positief denken voor mij. Heel erg lief van jullie maar ik heb er opeens teveel.....Heel raar zo zie je nix en twee dagen later bulkt het van de eitjes. Ik rammel van alle kanten heb behoorlijk last en wel 7 eieren die groeien, 5 van rond de 10 en twee van 12 en 13, tja das veel te veel. heb bloed laten prikken, mn waardes zijn net zo hoog als bij een ivf behandeling slik.....das niet de bedoeling. Ik mag geen sexs hebben () moet stoppen met spuiten en zaterdag terugkomen. Ze hopen dat de andere eitjes gaan rusten dusse we moeten nu massaal slaapliedjes gaan zingen. Wat ben ik toch een raar mens. Moet van de arts veel water drinken en rustig aan doen. Das geen probleem.
Ik ben wel erg gelukkig met het feit dat er wat aan het gebeuren is daar bij mn ladders helaas is het weer net teveel maar heb echt mn traantjes laten lopen!

Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke eier bulkende sjan

Hahahahahahaha, die eitjes toch van jou, ik was al gestopt met stralen, ik dacht al zoiets, jeetje nu hebben we met z'n allen te veel gestraald :).

Wel heel erg spannend Sjan, zaterdag hoor je meer. Dus als je nu zou klussen zou je dus zwanger kunnen worden van een drieling, jeetje dat zou wel te veel zijn en zwaar!!!

We horen het wel van je hoe dit afloopt!! Doe je rustig aan oke,

liefs en een dikke knuffel van mij

HEB JIJ DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je weet nu in ieder geval zeker dat er bij jou eitjes kunnen groeien en  dat je een kindje kunt krijgen dus dat is ook wel weer positief toch?!!?
Maargoed het blijft natuurlijk gewoon KL@TE dat dit jou weer overkomt!
Ik ga heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel slaapliedjes zingen voor ze hoor!!    

X inge

heeee sjanneke....

Het is niet te geloven he? Worden ze massaal wakker dat is nou niet de bedoeling. Ik kan me goed voorstellen dat je heel verdrietig ben      tranen met tuiten en gelijk heb je. Ik ga natuurlijk mee doen met slaap liedjes zingen heel veel....  
           Ik hoop dat ze tot rust komen en schaapjes gaan tellen.  
Rust goed uit gooi alles er uit enz

liefs rozemarijn  

Hoi,
Wat een verhaal zeg! Dus nu hebben ze plotseling een sprintje getrokken?! Ik kan me voorstellen dat je er van baalt maar het positieve is toch dat ze zo langzamerhand wel ontdekken hoe het bij jou in elkaar zit en zo uiteindelijk precies weten wat wel en wat niet werkt. Volgens mij (hoe moeilijk het ook is) moet je proberen nog even geduld te hebben en dan komt het helemaal goed! groetjes Noor

Jeemig Sjan wat is er toch met die eieren van jou?

Eerst groeien ze voor geen meter en nu ineens een explosief aantal?
Jij zit ook maar vreemd in elkaar hoor!

Maar het kan nog dat er een of twee doorgroeien en die andere in groei achterblijven, we blijven daar maar op hopen, zal ook meezingen om je eieren in slaap te krijgen.

Nou ik ben ook weer ongesteld geworden zoals je kan lezen. Dus ik heb een ontzettende baaldag vandaag.

Ik wens jou alle succes van de wereld toe, zodat jou deze poging gewoon gaat lukken!

Liefs,
Cynt

Terug
Bovenaan