<p>Hoi</p><p>ik heb een kleine die net 2 is geworden en ik geef nog steeds borstvoeding. Sinds 3 maanden geleden heeft mijn kleine gaatjes gekregen in de kiesjes en tanden terwijl wij geen suiker geven en goed poetsen. <br /><br />We zijn bij de tandarts geweest en die gaf aan dat het door de borstvoeding snachts kwam, ik ben nu al 2 maanden bezig de borstvoeding te stoppen in de nacht maar het is geen succes. Ik ben ook helemaal op van de slapeloze nachten en kwam toen erachter dat er een middel is waardoor de melkproductie stopt. Ik heb trouwens ook al saliethee geprobeerd maar dat werkt minimaal.</p><p>heeft er iemand ervaring met dostinex? <br /><br /></p><p>ik wil het namelijk gebruiken omdat ik ten einde raad ben en ik wil niet dat de gaatjes nog erger worden. Ik hoop dat als ik dit middel gebruik mijn kleine mijn borst niet meer wilt omdat er niets uitkomt.</p><p>Mijn huisarts gaf aan dat er veel bijwerkingen aan kunnen zitten maar ze heeft het wel alvast voorgeschreven maar ik twijfel dus heel erg.</p><p>ik hoop dat ik hier wat ervaringen of adviezen kan krijgen.</p><p>groetjes</p>