<p>Hallo allemaal,</p><p>Sinds 8 weken zijn wij ouders van een mooi manneke, vanaf zijn geboorte geef ik hem borstvoeding. Ik heb de ziekte van Crohn en merk dat het borstvoeden mij begint op te breken. Darmklachten beginnen de kop op te steken, etc. Ik weet dat bv het beste is maar ik begin te merken dat ik mezelf steeds meer zit te ergeren tijden het voeden en vind dat echt vreselijk. Merk dat de zorg voor de kleine steeds meer op de automatische piloot gaat en dat ik steeds minder geniet van hem. Schaam mezelf vreselijk, zeker omdat we meer dan twee jaar bezig zijn geweest.</p><p>Door problemen met zn nek (hij is onder behandeling daar voor) Is het aanleggen vaak een drama, dan zuigt ie te veel lucht mee wat resulteert in windjes (hij heeft moeite boeren...) Vaak huilen aan de borst, drinken en weer loslaten. En dit word alleen maar erger.</p><p>Een andere reden waarom we over willen gaan op flesvoeding is om hem meer te laten wennen aan paps zodat mams ook eens weg kan zonder te stressen.</p><p>Overdag wil hij alleen maar op mn schoot slapen waardoor ik nergens aan toe kom. Inbakeren snachts werkt prima maar overdag is het een drama. Op schoot slaapt ie zo 2-3 u en in zn bedje maar een half uurtje.</p><p>Hij slaapt van 17-19 uur tot een uurtje of 5.30. In de tussentijd word hij 6-7x wakker voor een voeding dat begon erg op te breken. Ook omdat hij overdag alleen maar wil drinken, het js net ala of alle dagen regeldagen zijn af en toe
</p>