stoppen met bv

Nadat ik steeds vaker en steeds harder werd gebeten heb ik besloten helemaal te stoppen met de bv. Ik gaf alleen de eerste voeding nog maar de lol ging er echt snel af nu ze me bij elke voeding meerdere malen ging bijten met die vlijmscherpe tandjes. Heb wel geprobeerd haar duidelijk te maken dat het niet mocht maar dat snapte ze niet. Nu dus ook 's ochtends de fles. Voordeel is wel dat ik nu ook een keertje kan uitslapen.

Je hebt gelijk,bijten doet echt veel zeer!en je hebt het zo goed en lang volgehouden,das toch super!Kyandro heeft nu ook 2 tandjes maar heeft gelukkig nog niet gebeten.
liefs jootje

Hoi Essje,

Alles heeft zijn voordelen. Ook ik heb het volledig 6 maanden volgehouden, maar toen moest ik weer werken en daar had ik geen kolfmogelijkheid, maar dat gedoe had ik ook niet meer gewild. Onze meid heeft nog geen tandjes, maar de bv duurde wel veel langer dan een flesje. Op een gegeven moment wilde ik mijn lijf ook wel weer terug, want ik leek wel een kluizenaar haha. Mijn meidje lijkt het allemaal niet erg te vinden en zuipt zo haar 4 flessen nog leeg per dag.

Groetjes, Irene

Ai, ik weet hoe venijnig veel pijn zo'n bijt doet, Warren heeft het (gelukkig!!) maar 1x gedaan en schrok zich toen zo helemaal een hoedje van mijn reactie! Ik weet niet of het daardoor komt maar sindsdien heeft hij het niet meer gedaan.

Het is inderdaad hoe absurd scherp die tandjes zijn, Warren heeft 2 flinke ondertanden en soms bijt hij ook wel een door in mijn vinger... Dat doet goed zeer!

Essje, super toch dat je het zooo lang hebt volgehouden! Je hebt je kind al zoveel kunnen geven, het moet wel leuk blijven hoor!

X
Evje

Terug
Bovenaan