stoppen met de borstvoeding

Ik moet helaas stoppen. Ik heb nog wel zat, hoewel al wel minder als voorheen, maar het is bijna water.
Als ik kolf duurt het ook tot halverwege totdat het daadwerkelijk melk wordt.
Elske komt daarom nu ook steeds vaker.
vocht krijgt ze dan wel binnen, maar voeding is net zo belangrijk.
Dus bij deze heb ik vanochtend mijn eerste pak poedermelk gekocht.
Ik vind het echt jammer, maar dat is natuurlijk helemaal de 'schuld' van haar broertje of zusje.
Als die niet 'in de maak' was, was ik zeker voorlopig nog doorgegaan. Het is wel zo makkelijk om het altijd zo bij je te hebben en niks voor te hoeven voorbereiden.
Heb net namelijk op de verpakking gelezen en als madam nu honger heeft duurt het nog lang voordat je de melk klaar hebt.
Een voorbereiding is dus wel zo belangrijk.

Hopelijk vind ze die melk verder ook lekker en we zijn natuurlijk al bezig met groente en fruithappen, dus de hoeveelheid melk is al afgenomen.

Liefs Alma

Hoi Alma, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.Ik vind het heel knap van je dat je zolang bv gegeven hebt. Heel veel mensen gaan helemaal zolang niet door, zeker ook nog in een nieuwe zwangerschapZou je eigenlijk wel graag verder willen voeden? Wij zijn ook begonnen met bijvoeden, en je merkt idd heel goed een terugloop. Maar ik vond zelf wel dat het een natuurlijke terugloop is, die je mag verwachten met 6 maanden, als je met bijvoeden begint.   Leuk he, hoe ze die bekken trekken als ze steeds kennis mogen maken met nieuwe smaken. Deze 6 maanden nemen ze je niet meer af, het is het intiemste wat je met je kindje hebt, maar je hebt nu nog een kleintje op komst, en ik kan me voorstellen dat je lichaam overuren maakt, het is ook niet niks!!!   Geniet met je tijd samen, en zeker ook van je zwangerschap. Het is zo bijzonder. Ik heb echt bewondering voor je. Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan