stoppen met de pil, en dan?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben helemaal nieuw hier en ook helemaal nieuw in het hele gebeuren.
Ik ben 26 jaar en wil samen met mijn vriend nu aan kinderen beginnen.
Na deze strip wil ik stoppen met de pil (dat zal in december zijn).
Ik heb al veel gelezen op het forum.
Er wordt van alles bijgehouden en besproken.
Wie heeft er nog tips of leuke dingetjes voor mij?

Heel veel liefs,
Sjesje.

Hey,

Leuk dat jullie zwanger proberen te worden.
Ik weet niet of je al foliumzuur slikt, maar daar moet je wel mee beginnen.
Er wordt geadviseerd minimaal 4 weken vordat je stopt met anti-conceptie te beginnen met foliumzuur.
Verder zou ik lekker genieten van het klussen en gezellig meelezen en kletsen op het forum.

Groetjes,
Cora

Hoi sjesje,
Ik wou je even veel plezier en succes wensen. Laat je niet gek maken door alles wat je hoort en leest. Spanning werkt alleen maar tegen je.
Gewoon lekker ontspannen erin gaan. Stoppen met de pil en gaan met die banaan haha.
Ontpillen en dat soort dingen lees je vaak maar is nergens voor nodig. Er zijn miljoenen die door de pil heen zwanger worden of meteen zwanger zijn na   t stoppen. Dus in mijn beleving is ontpillen een pscyhisch verhaal waar je je vooral niet op moet focussen.
Het is handig om te weten wanneer je vruchtbaar bent, maar t komt bijna altijd vanzelf wel goed hoor. Wens je heel veel succes met klussen.
Owja duurde bij mij even voor ik t begreep maar nod= niet ongesteldheids dag, dus de dag dat je liever niet ongesteld maar zwanger wilt zijn.

xxx

Hoii,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben inmiddels begonnen met het slikken van foliumzuur.
Verder blijf ik meelezen en deelnemen aan andere forums.
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

Groetjes Sjesje.

Hoi allemaal,

dit is allemaal een beetje nieuw voor mij en een beetje onwennig....
maar ook wij willen dolgraag een kindje! heel spannend allemaal hoor!
ben ondertussen gestart met foliumzuur en de laatste pil was toch echt bijna 3 weken weken geleden.....
voel me ondertussen wel anders....kennen jullie dat  gevoel? het voelt anders in je buik.....
weet dan ook niet of er inderdaad wat veranderd, of dat je dat denkt te voelen.....
Ik ben ook erg mijn best aan het doen om me niet te druk te maken en dat is best lastig kan ik jullie zeggen.......
maar goed, ik hoop dat ik net als jullie dingen met jullie kan delen en alle tips, adviezen etc. zijn altijd welkom!

iedereen sterkte in deze spannende tijd!

Liefs

Hey,

ook ik zit in dat zelfde bekende schuitje..
Ben net gestopt met de pil. Begin met foliumzuur en eind dec, gaan we voor het ´echie ´
Het is leuk om met andere meiden te kletsen die op het zelfde punt zitten!
Verder probeer ik me ook niet te druk te maken en gewoon te genieten van het moment..

Ik ben al eerder hier op het forum geweest en daar heb ik meer meiden leren kennen
We hebben ook een hyves opgestart! (Compleet annoniem!)
borreluurtje heet het, (niet te vinden in de zoekmachine maar alleen via de link)
Mochten jullie intresse hebben om daar ook mee te kletsen
Dan graag hier jullie namen door geven... Omdat we het annoniem willen houden kunnen we niet zomaar iedereen toevoegen..

lieve allemaal!
gaat het bij iedereen nog goed??? spannend he?! heb nog steeds een raar gevoel en voel me ook anders, maar ja zit  het nu tussen je oren of is er echt wat aan het gebeuren...........ma of dinsdag is het normaaldag.....laten we duimen....doe ik heel hard voor jullie, hoop zo dat het toch nog een beetje "ons "jaar word voor ons meiden!

liefs!

Heyy heyy...

Sorry dat ik even niets heb getypt.
Op de een of andere manier vond ie dit onderwerp in het forum niet meer.
Maar weer gevonden!!
Ik heb helaas geen hyves, misschien toch eens aanmaken.

Ik leef ontzettend met iedereen mee...
Hoop dat t allemaal snel gaat lukken...
Hou ons op de hoogte!

Liefs, Sjesje.

Terug
Bovenaan