stoppen met de pil: en dan?

he meiden,

ik ben gestopt met de pil en ik wacht nu op mijn eerste spontane menstruatie. Hoelang kan dat duren voor dat dat komt?
ik heb 2 jaar de pil geslikt, niet zo heel lang dus. en voordat ik aan de pil ging had ik een vrij onregelmatige cyclus: 5 tot 8 weken. kan de cyclus nu beter zijn ( keurig 4 weken) of blijft het een jaar weg?

Wat zijn jullie ervaringen?
Alvast bedankt, en iedereen veel sterkte met alles!
Lucie

hoi lucie,
ik lees wel ns mee op t forum zwanger worden en daar wordt over jou vraag best veel gesproken. dit is t als zwanger worden langer duurt forum, dus bij de meeste meiden is t erg lang geleden dat de laatste pil genomen is....bij mij bv. al meer dan 2 jaar. (kreeg gewoon 30 dagen later ongi, dus kan je er ook niks over vertellen) maar goed ik wil je dus de tip geven naar dat forum te gaan omdat je daar waarschijnlijk meer antwoorden krijgt! er zijn ook meer meiden daar sowieso denk ik...Ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten als wij hier en dat t je op t andere forum goed bevalt! ik hoop dat je niet het gevoel hebt dat ik je wegstuur of zo. veel succes, lis

Hoi Lucie,

Ik werd meteen weer op de normale manier ongesteld na het stoppen van de pil.
Lis heeft gelijk, je zit nu op het forum waar meiden schrijven die niet 1,2,3 zwanger kunnen worden en veelal in de medische molen zijn beland. Ik denk ook dat je meer gehoor krijgt op het zwanger worden forum.

Succes!
Inge

hoi lucie,

ik sluit me aan bij de dames boven mij, op het andere forum vind je waarschijnlijk meer antwoorden op je vragen dan hier!

succes met zwanger worden!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan