Stoppen met de pil en er gelijk voor gaan? Wat doen jullie?

A

Anoniem

Guest

ik heb vorige week mijn laatste pil geslikt. Ons plan was om tot mijn volgende ongesteldheid nog veilig te vrijen en er daarna voor te gaan. Ik kan nu eigenlijk niet meer wachten en wil er het liefst meteen voor gaan.
Hoe hebben jullie dat allemaal gedaan? Langer gewacht na het stoppen met de pil of er meteen voor gegaan.

hai bloempje ik ben nu gestopt met de pil en we gaan voor een tweede en ik ga gelijk beginnen met klussen als ik niet meer ongi ben dus als ik jou was zou ik er gewoon meteen voor gaan het kan echt geen kwaad er zijn al veel mensen meteen zwanger geraakt en hebben een gezond kindje wel moet je foliumzuur slikken nou laat even weten wat je doet groetjes

he bloempje
nou toen ik gestopt was met de pil heb ik gewacht tot dat ik 1 keer mijn ongi had
en daarna zijn we er voor gegaan
wij hebben pure mazzel waren daarna gelijk zwanger
maar ze geven daar 9 maanden voor hoor om te ontpillen maar je weet het nooit
succes meid
gr liza

Ik ben er gelijk voor gegaan, ben van mening dat ik lang genoeg heb gewacht, haha!

Wij zijn er ook meteen voor gegaan. Spannend hoor, ben 4 dagen over tijd.

Bedankt voor jullie reactie's! Heeft ons geholpen om maar gelijk de knoop door te hakken. We gaan er nu gelijk voor!
Wat spannend Suph! In welke ronde?

Wij zijn ook meteen begonnen. Volgens mij is het alleen maar om goed de uitgerekende datum uit te kunnen rekenen. Maar met de eerste echo kunnen ze dat ook heel goed. Dus we zijn er meteen voor gegaan en zitten nu in de 2e ronde.

Terug
Bovenaan