stoppen met de pil en maigraine

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
mijn vriend en ik hebben besloten om binnenkort te stoppen met de pil.
Ik had vroeger veel last van migraine en door de pil is dit veel minder geworden. Ik ben dus heel erg bang dat ik weer zo'n erge migraine krijg zodra ik stop met de pil.
Hebben jullie hier ervaringen mee?
Ik heb al eens gehoord dat je dan ook betablokkers kan slikken en dat dit de kans op migraine verminderd. Hebben jullie hier ook al eens van gehoord?
Hebben jullie nog andere tips?
groetjes

hoi,

ik heb er geen ervaring mee. bij mij was het nl andersom. sinds dat ik gestopt ben met de pil heb ik geen migraine meer. misschien kun je je huisarts om advies vragen. het zou vervelend zijn als je weer migraine terug krijgt als je stopt met de pil.

groetjes en succes

paulineke

Ik hoop voor je dat het niet terugkomt. Ik had zelf veel menstruatiepijn voor de pil. Dacht dat deze ook terug zou komen, maar dat viel gelukkig wel mee. Wellicht is dat met jouw Migraine ook het geval

En ja ik heb een aantal jaren geleden last gehad van dikwijs en hevige hoofdpijn, daar heb ik toen betablokkers voor gehad en het heeft geholpen.

Ik hoop dat het niet terug komt dat je lichaam het ontgroeid is zeg maar.

Groetjes
talke

Hoi, ik had het ook net andersom. Sinds dat ik gestopt bent met de pil, heb ik eigenlijk nooit meer last van hoofdpijn/migraine. Alleen als ik ongesteld moet worden krijg ik meestal weer erge hoofdpijn, en soms migraine. Toen ik zwanger was ( heb vorige week een  miskraam gehad) had ik ook geen last van hoofdpijn/migraine, ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn zonder hoofdpijn. Trouwens bij mijn vorige zwangerschap(8jaar geleden) heb ik helemaal geen hoofdpijn gehad, en dat schijnt dan wel vaker voor te komen. Succes ermee!

Groetjes Poldergirl

Ik had vroeger ook veel migraine,helaas toen ik stopte met de pil ook.
Ik heb accupuntuur gedaan,eigenlijk tegen de hooikoorts maar het is ook goed geweest voor de migraine.
Ik kan het echt iedereen aanraden,en die naaldjes zijn zo dun daar voel je nouwelijks iets van! Succes!!
Liefs Mikkie 12 wk

toen ik de pil slikte had ik ook al last van migraine maar nu ik met de pil gestopt ben zelfs weer iets erger.
heb ook al gehoord als je zwanger bent dat het dan over kan zijn heb het van verschillende gehoord.
maar je moet het toch zelf ervaren.
het is alleen wel heel vervelend.

knuf en kus

Terug
Bovenaan