stoppen met de pil of doorgaan????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nieuw hier. Zal me eerst even voorstellen, ben vagile een meid van 27 jaar die dit jaar gaat trouwen en daarna voor een gezin gaat.

Nu is mijn vraag over 3 maanden gaan wij trouwen en voor dat we gaan trouwen is mijn pil op, tenzij ik nieuwe  ga halen voor een halfjaar, wij willen wel kinderen dus als het net voor de bruiloft is, zodat ik nog wel makkelijk in mijn jurk pas, maar ik wil ook niet op mijn bruiloft ongi zijn, wat zouden jullie doen, stoppen met de pil en kijken of je op die dag ongi wordt of nog een maand doorslikken?

Mijn vriend wilde eerst ruim na de bruiloft naar amerika, motorrijbewijs halen enz enz, dus eigenlijk was er nooit tijd, maar nu is hij overstag gegaan want ik dacht dat ik zwanger was omdat ingi een beetje weg bleef en zei toen ach als het gebeurt is het ook geen ramp nou ik kon wel dansen van blijschap omdat hij in eerste insrantie dacht dat de pil een kuur was en dat ik dat nog een half jaar moest slikken, maar dat heb ik hem uit zijn  hoofd kunnen praten, hij dacht echt dat de pil een kuur was, ach ja mannen :)

Nu is het dus iets te lang geworden mijn verhaal, maar way zouden jullie doen????

sja de kans bestaat dat je ongi bent op je bruiloft als je stopt.
Maar waarom nog doorslikken als je graag zwanger wilt worden.

Ik ben toendertijd ook gestopt en ja hoor ongi op mijn trouwdag en ik vond het eigenlijk niet erg ja het is jammer maar het heeft die keer ook een doel en het is heel anders dan gewoon ongi zijn, teminste zo voelde ik het.

succes met je keuze,

liefs Bibbi

Terug
Bovenaan