stoppen met de pil. ook aan jou de vraag!

A

Anoniem

Guest
als je stopt met de pil binnen hoeveel dagen bij je dan ongesteld?
want ik heb maandag me laatste pil geslikt maar nu nogsteeds niet ongesteld.

bij mij komt het dan pas vrijdag of zaterdag

maakt dat ook nog wat uit in verband met het zwanger worden?

bvd voor de replays

hey,

ik heb gister mijn laatste pil geslikt
en meestal ben ik dan Zondag of Maandags ongesteld..!

Hoi,

Ik werd altijd 5 dagen na mijn laatste pil ongesteld.
Van me eerste ben ik snel zwanger geraakt dus kan me niet voorstellen dat dat met de pil en laat ongesteld worden te maken heeft.
Nu gaan we weer voor de tweede en heb ik wel last gehad van het ontpillen.
1x een cyclus van 44 dagen.
Maar we zien wel hoe het loopt.
Succes met het zwanger worden en hoop dat snel lukt bij jullie.

gr kaat mv jaimey

Hoi,

je moet nu gewoon ongi worden wat je elke maand hebt.....dan wordt het spannend of je lichaam de cyclus vanelf overneemt en of je elke maand een keurige regelmatige cyclus krijgt.....maar ook die eerstvolgende ongi kan wat langer op zich laten wachten omdat je lichaam het dan helemaal zelf moet gaan doen.

Ik zie trouwens heeeeeel veel door jou aangemaakte topics voorbij komen.....meis een tip (ik ben al ruim 1 jaar bezig om zwanger te raken) maak er geen obsessie van, laat het gebeuren. Zoals ik het nu al lees ben je op van de zenuwen met allemaal vragen "wat als...."....laat het over je heen komen en geniet nu nog van een stressvrije periode!! Dat is zooooo belangrijk om stressvrij te zijn als je zwanger wilt worden...en hoe graag je het ook wilt (dat willen wij natuurlijk ook) je gaat je dan van alles inbeelden en dat levert weer een hoop stress en verdriet op....echt niet leuk.

Ik weet t tis enorm spannend elke maand, maar je staat nog aan het begin.....laat het lekker gebeuren en dan zie je wel hoe het gaat, misschien ben je heel snel zwanger en misschien duurt het nog wel een paar maanden.....

Hoop dat je snel ongi wordt en dat je cyclus meteen "normaal" wordt zodat je goed op gerichte tijden kunt klussen! Succes,

gr Yosha

Je word gewoon ongi wanneer je normaal tussen de strips ongi word. Bij mij is dat meestal zon 5 dagen na de laatste pil. Wanneer je de keer erna ongesteld word is een grote verrassing. Dat kan een tijdje duren, maar ik zat bij mijn vorige kinderen gelijk op een cyclus van 30 dagen.

Ik ben het met mijn voorgangster eens dat je het allemaal een beetje over je heen moet laten komen. Het is natuurlijk allemaal heel spannend, en het liefst zou je denk ik de hele dag in de babyboeken zitten en hier op het forum, maar misschien heb je dan straks gelijk een grote teleurstelling als het niet gelijk lukt. Het is nu eenmaal zo dat het gemiddeld wel een aantal rondes duurt voor dat je zwanger kunt zijn.

Maak ik herken je enthoussiastme!

Ik werd altijd 3 dagen na de laatste pil ongi. En toen ik stopte voor ons eerste kind, duurde het een half jaar voor mijn cyclus weer op eigen kracht wist wat er moest gebeuren.
Maar gemiddeld is dat wel wat eerder.
Succes en geniet met je man van de voorpret, haha.

hoi,

ik werd altijd 5 dagen na mijn laatste pil ongesteld.
ik ben 4 april nog ongesteld geweest van de pil,daarna gestopt en tot op heden nu nog niet ongesteld..zit vandaag op cyclus dag 40,heb vorige week   1 z.w.test gedaan,als ik het nu zaterdag nog niet ben nog maar 1 voor de zekerheid.
denk niet dat het aantal dagen na je laatste pil iets te maken heeft met hoe snel je zwanger word! die ongesteldheid van de pil noemen ze een onttrekkingsbloeding..word opgewekt door je pil,zodra je stopt met de pil reageert elk lichaam anders..de 1 heeft gelijk weer normale cyclus en bij de ander duurt het een tijdje..
maak je er niet te druk om,je weet nooit hoe je lichaam reageert dat merk je vanzelf.
zoals de andere meiden al zeiden,laat het over je heen komen!

succes!
groetjes zonnetje

hoi, ik heb ook mijn laatste pil geslikt en wordt altijd een paar dagen later ongesteld. wanneer je net gestopt bent, zit je nog in de 'gedwongen' cyclus die je pil voortbrengt.

na deze ongesteldheid is het aan je lichaam wat het gaat doen.

groetjes
kristel

Terug
Bovenaan