Stoppen met de pil

Sinds een tijdje lees ik mee op het forum en het is superverslavend!
Vrijdag slik ik m'n laatste pil en zullen we ervoor gaan! Ik zal maandag ongesteld worden. Kan iemand mij vertellen wanneer ik daarna (waarschijnlijk) het meest vruchtbaar zal zijn?

Bedankt en liefs,
Maaike
 
hoi hoi welkom,ik ben in jan gestopt,je bent ongeveer 14 dagen voor dat je ongi moet worden vruchtbaar,somige vrouwen voelen het ook,een soort steken in je onderbuik,het beste is ook om de dag klussen,is beter voor de zaadkwaliteit,
heel veel sucses met klussen gr manuela
 
hoi welkom,

gemiddeld heb je 14 dagen na de eerste dag van je ongi je eisprong, dus vanaf dag 11 tot en met dag 20 (ff royaal genomen) kun je dan t beste klussen om de dag. dan heb je de meeste kans!

persoonlijk zou ik nog ff wachten met ovulatietesten, die zijn namelijk erg prijzig, en omdat je nog maar net gaat beginnen met zwanger worden kun je het misschien beter eerst een paar maanden zo proberen (3 ovulatietesten kosten al snel 19,95!)

succes
xx kimpansee
 
Hoi Maaike,
Op de site www.babybrabbel.nl kan je uit laten rekenen wanneer je waarschijnlijk vruchtbaar bent. Dan moet je kijken onder "vruchtbaarheids kalender"
Succes!
Nance
 
Hoi Maaike,


Het kan zijn dat je cyclus nu korter of langer is dan met de pil! Je lichaam moet zich eerst stabiliseren na al die tijd met de pil dus wees niet verbaasd als je je ongi volgende keer later (soms kan dat een paar weken schelen) krijgt dan normaal! ALs je net stopt heb je nog geen idee hoe lang je cyclus werkelijk is, het beste beeld krijg je pas na +/- 3 maanden. Er zijn hier veel meiden die een onregelmatige cylcus hebben MAAR ook met zo'n cyclus kan je zwanger worden hoor! En wie weet word je vanaf nu gewoon niet ongi meer en mogen we je binnen een dikke maand proficiat wensen kan ook hoor!!!

Heel veel succes in ieder geval!
 
Hoi allemaal,

Ik ben woensdag gestopt met de pil en neem morgen dus voor het eerst geen pil meer.
Superspannend vind ik het nog. Het is ineens zo echt allemaal.
Maar ik ben nu volgens mij al verslaafd aan het forum. Ik keek een hele tijd geleden ook wel vaak, maar nu voor het eggie.
Heel veel succes en liefs.
Rebekka
 
Terug
Bovenaan