stoppen met de pil

Hallo,
Mijn man en ik hebben net besloten dat we heel graag kinderen willen, maar ja .....en nu.
Ik had het gevoel dat ik al jaren toe was aan kinderen, maar nu het echt wordt krijg ik toch wel een beetje kriebels.
Maar goed, wat moet ik nu allemaal doen. Ik zit nu in mijn stopweek van de pil en morgen zou ik weer moeten beginnen. maar kan ik zomaar niet meer beginnen met de pil????
Ik hoop dat ik van jullie een hoop kan leren.
Alvast bedankt!!!!
Groetjes Rebekka
 
nee daar had ik al wel aangedacht, maar ik ben ineens zo zenuwachtig dat ik niets verkeerd wil doen.
Ik kan dus gewoon stoppen? Ik heb al wel opgeschreven wanneer ik ongesteld ben geweest.
Maar ik ben even helemaal in de war.
Mijn man wilde namelijk heel lang geen kinderen (nou ja voorlopig niet), en nu vertelde hij net tijdens het eten ineens dat ik van zijn part morgen zwanger mag zijn.
 
Hoi Rebekka,

Mijn man en ik hebben ook nog niet zo lang geleden besloten dat we nu graag kinderen willen. Volgende week vrijdag is mijn strip leeg en dan...
Foliumzuur heb ik al gehaald, ben voorzichtig ook al vanalles gaan lezen over hoe mijn lichaam werkt. Een hoop dingen weet je eigenlijk al, maar toch. Ik denk dat ik maar alles over me heen laat komen en dan zie ik wel. Maar net als jij vind ik het ook erg spannend allemaal! De berichten van anderen lezen op dit forum zorgt er wel voor dat je er nog veel meer mee bezig bent. Ik kan me goed voorstellen dat het verslavend werkt zoals je overal leest.

Groetjes Sam.
 
Ik ben ook nog niet zo lang gestopt, zit in ronde 1. Ik vind het ook nog erg spannend, net zoals mijn vriend. Ik heb al veel antwoorden op mijn vragen hier op het forum gevonden, dus twijfel niet als je iets niet weet en vraag het gewoon hier, er is altijd wel iemand die je kan adviseren.

Liefs Vanessa
 
Nou dank jullie wel. Mijn nichtje is net bevallen en we zitten dus nu met z'n drietjes te zenuwen. Maar ik vind het zo leuk om te lezen dat er zoveel meer mensen net gestopt zijn. Dan merk je gelijk dat iedereen weet wat je bedoelt.
Nou ik zal vast nog heel veel vaker hier te vinden zijn, en nu moet ik maar wachten tot 17.00 tot ik vrij ben en foliumzuur op kan gaan halen.
Spannend hoor!
Iedereen heel veel succes.
Liefs Rebekka
 
Terug
Bovenaan