Stoppen met de pil

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik erg veel last van 'jeugdpuistjes'. Op mijn gezicht, hals en borst. Volgens mij met namen rond de eisprong! Normaal gesproken had ik hier nooit last van.
Ýk baal er enorm van, het is niet erg charmant. Maar tegelijkertijd ook een teken 'om te klussen'.

Hebben jullie hier ook last van?

Groetjes, Billie

Ha Billie

Ik kan er helemaal over mee praten ik lijk wel een landkaart!!!!
En ik kan nou niet echt zeggen wanneer het het ergst is!!! Kan je nagaan.
Ik heb een recept van de huisarts gekregen om te smeren!!(deze creme mag gesmeerd worden als je zwanger wilt raken zeg maar)
Nou en het word wel wat minder maar nog niet geweldig. Ach eigemlijk kan ik er niet erg wakker van liggen.
Het enige wat me stoort is dat mensen vragen gaan stellen!!! En ja wij hebben niemand verteld dat ik met de pil gestopt ben!!!! Dus moet je je weer in allerlei bochten er uit zien te kletsen!!!! T is eigenlijk wel grappig als dat weer succesvol gelukt is!!!!
Nou jullie ook veel succes en tot gauw weer groetjes

Moppie

hallo hallo

ik ben ook vorige maand gestpt met de pil en heb nu ook een voorhoofd van iemand die 16 is. het is even wennen omdat ik dus 14 jaar aan de pil ben gewest en het nooit zo erg heb gehad. ik heb ook wel een beetje last van warm en koud momenten en toch ook mijn humeur af en toe.... fijn hormonen. hahah en jullie?

Hoi

Ook ik heb redelijk last van acne gehad.
Ik ben in sept 04 gestopt met pil, ik had met vlagen veel last van acne.
Ik maak uit mezelf geen eisprong aan, ik ben nu onder behandeling van de gyn en  met medicijnen bezig.
Dan heb ik ook weer periodes met veel acne. Ik merk wel dat als mijn hormonen een beetje aan het rotzooien zijn dat ik er last van krijg.
Ik heb ondertussen een fijne reinigingscreme en dagcreme gevonden, waar het bijna helemaal mee weggetrokken is. ik heb eindelijk sinds lange tijd een redelijk glade huid.
veel succes met zwanger worden.

Liefs Carol

Hoi meiden,

Dus jullie zijn aan het smeren? Mag ik vragen waarmee? Dan kan ik ook iets halen.
Aan mijn humeur heb ik niet veel gemerkt. Ben alleen erg wagenziek sinds ik met de pil ben gestopt.
En dus die pukkeltjes he?!
Nou ja, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen he?
Wij meiden moeten het allemaal doorstaan, maar goed...
Hopelijk krijgen wij er iets prachtigs voor terug!

Doei,
Liefs Billie

ook ik kan er over meepraten.
Ik ben net 1,5 gestopt met de pil en mijn voorhoofd is een maanlandschap, mijn nek en mijn borstkas doet ook erg mee. echt verschrikkelijk. maar niks aan te doen denk ik en goed onderhouden/ schoonhouden. en ik zeg tegen iedereen dat het door de zonnebrand komt.
maar ja ik kom er wel weer over heen.
als ik, en hopelijk hoef ik niet al te lang te wachten, zwanger ben hoop ik er vanaf te zijn.
maar als het aanblijft ga ik gewoon informatie vragebn bij de dokter. die kan je er heel goed bij helpen.

groetjes alma

Hoi

ik gebruik reiningscreme vision visage, verzachtende lotion vision visage en de soskin facialcreme extra care.
Deze spullen zijn verkrijgbaar bij een thuisparty van Mylene.

gr Carol

Dank je Carol.
Eens kijken of ik daar eventueel aan kan komen!

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan