Stoppen met de pil.

A

Anoniem

Guest
Hoe kun je nu het beste stoppen met de pil? Na een strip lijkt mij het meest logisch. Heeft het gevolgen als je zomaar ineens stopt?

Eigenlijk is dit een beetje te laat om te vragen voor mij, want ik ben lekker toch na een week de pil slikken gestopt. Terwijl ik net voor 6 maanden bij de apotheek had gehaald. Ik ben dan toch net weer iets te impulsief. Hihi. Maar ik wil toch graag de verschillen weten.

Groetjes Sunrise

Hoi hoi (alweer)

Volgens mij maakt het op zich niet zoveel uit, alleen is het nu de vraag wanneer je eerste ongesteldheid komt. Je moet dus een klein beetje meer afwachten. Misschien heb ik het mis hoor, maar dacht het...... Ik heb zelf netjes mijn pil afgemaakt, maar ik heb totaal geen geduld dus kan jouw redenatie goed voorstellen hahaha.

Ik wens je veel succes
Liefs Annet

Hai Annet,

Nou ik ben al weer ongesteld. Ik had woensdag de laatste pil (de vrijdag ervoor ben ik begonnen met een nieuwe strip)  geslikt en zaterdag werd ik ongesteld. Moet ik deze keer ook als echt ongesteld rekenen of niet? Want het is natuurlijk gesimuleerd nog door de pil. Of nou ja, omdat ik gestopt met de pil. Mijn lichaam denkt dan dat er weer  21 dagen  voorbij zijn. Of werkt dat niet zo? Ik kan hier eigenlijk ook niet zo veel info over vinden.

Kus Sunrise      

Oei nou moet je geen moeilijke dingen gaan vragen hoor........hahaha
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Je kan denk ik het beste even je huisarts of apotheek bellen. Die zullen het vast beter weten.

Sorry.....
Dikke knuffel Annet

Ha meid,
nou je laatste ongi is dus nog gecreerd door de pil, dus vanaf nu moet je wachten op je eerste eigen menstruatie wat je wel kan doen is uitrekenen wanneer je het ong hoort te worden en kijken of het dan ook direct weer normaal loopt.
Na je eerste echte eigen ongi kan je gaan tellen naar je eisprong en flink klussen natuurlijk ong 7 dagen voor  de eisprong tot 7 dagen erna en je kan het om de dag doen dan zit je eigenlijk bijna altijd wel raak. (volgens t boekje dan)...
Ik zou zeggen veel klus plezier  en een voorspoedige positieve test voor je.
groetjes desiree 9,1 week  

Hai,

bedankt voor de info. Ik ga het gewoon allemaal netjes bijhouden. En we zien wel waar het schip strand en hoe lang het allemaal gaat duren. Ik heb vandaag toch maar foliumzuur gekocht, dus ik kan er helemaal tegenaan gaan.

Jullie ook veel succes!

Kus Sunrise

Terug
Bovenaan