Stoppen met de pil

A

Anoniem

Guest
Ik wil graag stoppen met de pil om zwanger te worden, maar MOET je eerst de hele strip opmaken?

Misschien is het wel een stomme vraag trouwens...

Groetjes van Jolanda

hoi, toen ik zwanger wilde worden van mijn eerste kindje, ben ik ook halverwege gestopt met de pil, je wordt dan gewoon ongi en dan pakt je lichaam je cylcus vanzelf wel op. Het ligt er wel aan hoe snel dat gaat, bij de één is dat heel snel en bij de ander duurt dat wat langer. Uiteraard zal een huisarts je altijd aanraden je cylcus af te maken omdat dat beter is voor je licham qua regelmaat maar ja, met de pil wordt je lichaam door toegevoegde hormonen in stand gehouden dus...............

In iedergeval succes!!!

groetjes Sacha

Hoi hoi,

Nee, je kunt altijd op elk moment stoppen met de pil maar ik denk zelf dat het voor je cyclus beter is om een strip af te maken anders heb ik het idee dat je lichaam het helemaal niet meer snapt...
De eerste menstruatie is dan nog van de pil en dan maar hopen op een regelmatige cyclus!

Succes!
Groetjes Roos

Hoi,
Bij mijn zoontje (en nu weer) heb ik gewoon de strip afgemaakt. Het hoeft niet perse
maar dan wist ik in ieder geval dat ik direct ongi werd. Dan wist ik zo'n beetje waar
ik aan toe was. Je lichaam pakt dan de cyclus misschien wat makkelijker op.
Bij mijn zoontje zat ik direct op een cyclus van 28 dagen. Wat het nu wordt moet ik
even afwachten. Ben nog maar net gestopt. 1e ongi is geweest en ik wacht af.
Heel veel succes
Groetjes Melanie

Hoi,

Bedankt voor jullie snelle reactie!
Ik hoef nog maar een weekje te slikken, maar ik voel heel veel spanning, dat ik zo graag weer zwanger wil worden.
Heb een dochtertje van 1,5 jaar.
Ik zal het maar gewoon even afmaken!

Fijn weekend.

Gr Jolanda

Terug
Bovenaan