Stoppen met de pil

<p>Hallo alle  Wij hebben besloten dat ik stop met de pil wij willen heel graag een kindje.  Kan ik zo stoppen met de pil? Slikte hem vaak door aleen als ik vaak een doorbraak bloeding had stopte ik een week of ook tussendoor maar niet elke maand. Als ik dan stopte was ik vaak na 2 dagen ongesteld.    Heb  2 a 3 weken geleden een stop week gehad.</p><p>Moet ik nu foliumzuur gaan slikken? </p>

Volgens mij kan je zo stoppen met de pil, (weet ik niet zeker) foliumzuur is sowieso wel verstandig om al te slikken, ook als het nog maanden kan duren dat je zwanger word.

Ja je kan zo stoppen met de pil, beste voor je cyclus is om je strip af te maken en na je stopweek gewoon niet meer opnieuw te beginnen. Vanaf dat moment inderdaad starten met foliumzuur :)

Ook als je al snel ongesteld word zoals ik bijv als ik stopweek neem dan gelijk onderhand ongesteld word?
Dan kan vanaf dat ik ongesteld word tellen dus?
Sorry als ik t fout heb hoor heb er niet veel verstand van

Ik ben maand voordat ik stopte met pil ook foliumzuur gaan slikken. Is ook advies in bijsluiter van de pil. Heb ook me strip eerst afgemaakt en toen niet meer begonnen. Ik heb gewoon goedkope kruidvat foliumzuur geslikt en werkte prima.

Ik ben midden tijdens de strip gestopt. Het kan wat langer duren tot je eerste echte ongesteldheid komt. Bij mij was dat 40 dagen. Volgensmij maakt het niet uit wanneer je stopt, ook al voelt het gevoelsmatig misschien beter om de strip af te maken. 
Foliumzuur kun je meteen mee beginnen. Ik heb van het kruidvat merk maar ook van davitamon geprobeert. Maar volgensmij zijn er veel merken die goed zijn.

Hoi :) idd je kan zo stoppen best wel je strip tot het eind nemen. Daarna best foliumzuur innemen ik neem foliumzuur van bij de apotheek heb zo ook nog eens de volledige uitleg van foliumzuur gekregen vond ik wel aangenaam :) draag goed zorg voor je lichaam de ene persoon "ontpilt" sneller dan de andere. Ik ben 5 maand geleden gestopt met de pil en mijn lichaam is nog steeds niet op zen plooi sommige mensen hebben danweer direct een regelmatige cyclus , Veel succes ☺️

Terug
Bovenaan