Stoppen met roken!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Drie dagen geleden was het zover.. Ik ben eindelijk gestopt met roken.. Ik rookte al sinds 15 jaar minimaal een pakkie per dag en soms wel twee pakkies..

Voor iedereen die twijfeld om te stoppen met roken en dit wel heel erg graag willen maar bang zijn dat het niet lukt of denken dat ze het zelf wel kunnen maar na een paar dagen terugvallen heb ik één hele grote aanrader :

Lees het boek Stoppen met Roken van Allen Carr...

Ik dacht dat ik nooit zou kunnen stoppen maar het werkt en het is nog redelijk gemakkelijk ook.. Echt een aanraden.. Mijn ommekeer in mijn denkwijze door dit boek is als iemand mij nu een sigaret aanbied is niet denken Nee geen sigaret voor mij ik  MAG niet meer roken maar nee geen sigaret voor mij Ik WIL niet meer roken..

Geloof me een heel groot verschil!!!

Waar ik ook wel blij om ben is dat ik hierdoor niet een ontzettende fanatieke niet roker zal worden... Mijn vriend rookt nog steeds en dat doet hij ook gewoon in huis.. Ik push hem niet om niet te roken dat moet hij helemaal zelf weten.. Iedereen besluit op een moment in zijn leven dat hij of zij wil stoppen met roken wanneer dat moment is weet niemand van een ander en tot dat moment er is kan je nooit iemand helpen en zeker nite door aan hun kop te gaan zeiken dat het zo slecht voor je is en dat het zoveel geld kost enzo geloof me dat helpt niet..

Pas als iemand twijfelt of het beluit heeft genomen heeft het zin om dit boek te lezen.. Het mooie is je mag tijdens het lezen van dit boek gewoon zoveel paffen als je wilt.. Sterker nog de schrijver heeft liever dat je doorrookt je gaat vanzelf in de loop van het boek een besluit nemen.

Het is nogal een verhaal geworden maar ik hoop dat mensen er wat aan hebben.. Ik ben best wel trot op mezelf en ik hoop dat ik dat kan delen met andere..

Grz Phoebe

Wat goed van je dat je bent gestopt! nu maar hopen dat je het ook volhoudt.
Ikzelf ben 2 jaar geleden gesopt. ik was ook een flinke roker, een slof per week. ik denk ook nooit ik mag niet maar ik wil niet.

Ik duim voor je dat je het volhoudt!!

Terug
Bovenaan