stoppen met roken!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden  

je leest het al
ik rook nog steeds niet dat ik er trots op ben!
ik wil echt gaan stoppen
dus ik heb me voor genomen om te gaan stoppen met ROKEN!
ik weet dat ik het heel moeilijk krijg maar ik weet wel waar ik het voor doe!
en dat er niks raars kan gebeuren met ons kindje!
voel me toch best schuldig er over!
ik ga er echt 100 procent voor!
groetjes jeannet

Jeannet,

Heel veel succes!! en bedenk je dat er geen betere motivatie is om te stoppen dan dit!!!

Groeten,
CIBI
22w4d

Hoi Jeanet,

Heel goed van je!!
Ik ben per 1 januari op helemaal gestopt, daarvoor rookte
ik ook al niet meer zoveel maar toch nog wel 1 avond in de week.
M'n man is nu ook gestopt, hij is echt verslaafd en heeft het dus
nog wel wat zwaarder dan ik, maar ik heb het er ook niet
makkelijk mee. Juist af en toe dat ene sigaretje met een verjaardag
is zo moeilijk.
Maar we moeten het volhouden voor ons kindje!!!
Heel veel succes, als je het ff niet meer ziet zitten, of je bent
chaggie dan plaats je hier maar je frustraties, kunnen we elkaar
opbeuren!

xx Syrah

hallo
ja dat zou ik zeker doen
altijd fijn op zon moment het form

hoi meiden

top dat jullie gestopt zijn!!!

houdt vol he
ik ben al even gestopt, sinds ik met de pil stopte voor de eerste maar weet dat het niet makkelijk is!!
als ik het moeilijk had dacht ik eraan dat ik met elke trek mn kindje's navelstreng (adem) dichtkneep en dat hielp enorm!!!
en het geld wat je overhoidt heerlijk!!!!

hete veel sterkte en gebruik idd het forum lekker om op je moeilijke momenten even vanje af te schrijven

groetjes brenda

Hoi,

Mijn zoontje is nu 3 maanden en op de dag dat ik ontdekte dat ik zwanger was heb ik geen sigaret meer aangeraakt. Ik rookte 1,5 pakje per dag maar het koste me geen moeite om te stoppen. Ik kan nl heel makkelijk stoppen. Had het daarvoor al een aantal keer gedaan. 1x 5 jaar, 1 x 1 jaar en nog een keer een paar maanden. Maar omdat ik wist dat ik zo makkelijk kon stoppen, begon ik er ook zo weer mee. Zo gezellig op feestjes en verjaardagen. Ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat het geen kwestie is van kunnen maar een kwestie van willen ( daar zullen heel veel mensen het niet mee eens zijn maar zo zie ik het). Voor mij was het een geestelijke verslaving. Toen ik stopte begon ik echt niet ineens te trillen ofzo, het zat gewoon in mijn hoofd.

Nu sinds een aantal weken heb ik af en toe weer een sigaretje gerookt op een feestje.
Ik was van plan het niet meer te doen,maar het is zo gezellig.
Mijn man rookt zelf niet en zou het heel erg vinden als ik weer zou beginnen maar hij vindt het niet erg als ik af en toe op feestjes of verjaardagen een sigaretje rook.
Tot nu toe gaat het echt prima, want ik wil absoluut niet buiten gaan staan om te roken,zeker niet in deze kou. Binnen roken zal ik zeker niet doen met die kleine. Dan is het ook niet meer gezellig vind ik. Moet wel zeggen dat ik er naar uit kijk als er een gelegenheid is waar ik kan roken, maar doordeweeks heb ik er absoluut geen behoefte aan.

Iedereen heel veel succes met stoppen. Denk aub aan je kindje want het is echt heel slecht voor die kleine. Ookal zeggen heel veel mensen, ik heb ook een gezond kind gekregen terwijl ik rookte. Dat kan, maar het kan ook de gezondheid van je kindje schade.

Groetjes,

Kim

Terug
Bovenaan